استاندار قم، در پیامی با تسلیت شهادت رایزن فرهنگی ایران در لبنان، گفت: حادثه تروریستی لبنان با طراحی و حمایت مستقیم اسراییل غاصب و توسط مشتی تکفیری افراطی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، پیوند شوم جریان های مرتجع و منحرف یافته از دین با استکبار جهانی، جنایت وحشیانه دیگری را علیه مسلمانان رقم زد و حادثه تروریستی لبنان با طراحی و حمایت مستقیم اسراییل غاصب و توسط مشتی تکفیری افراطی صورت گرفت.

کرمرضا پیریایی در این پیام اضافه کرده است: بی تردید این قبیل اقدامات تروریستی که با هدف تضعیف جبهه مقاومت و به چالش کشاندن جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور مقاومت برای عدول از مواضع به حق و حقوق مسلم خویش در عرصه دیپلماسی بین المللی صورت گرفت، تلاش نافرجامی است که به مانند همیشه دستاوردی جز شکست، حقارت و انزوای بیشتر برای طراحان و پشتیبانان آن در پی نخواهد داشت.

وی در ادامه پیام، ضمن محکومیت این جنایت ددمنشانه، این واقعه را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف و شهیدپرور ایران و خانواده های محترم شهدای این حادثه ناگوار تبریک و تسلیت گفته است و از درگاه ایزد منان، بهبودی و شفای عاجل مصدومان این حادثه و خفت و خواری بیش از پیش دشمنان اسلام و مسلمانان را مسالت کرده است.

در انفجار تروریستی در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت که روز سه شنبه 28 آبان ماه امسال به وقوع پیوست، 23 نفر از جمله حجت الاسلام ˈابراهیم انصاریˈ، رایزن فرهنگی ایران در لبنان به شهادت رسیدند.

برچسب ها: قم ، حادثه ، تروریستی ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.