نکو با بيان اينکه ارائه برنامه صد روزه شفاف‌سازي و صداقت دولت در قبال مردم نشان مي‌دهد،گفت: متاسفانه دولت در حوزه خودرو موفق عمل نکرد که البته اگر دولت مي‌توانست دراين صد روز براي حل مشکلات خودرو معجزه کند قطعا دريغ نمي‌کرد.

ابراهيم نکو عضو کميسيون اقتصادي مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه گزارش یکصد روزه دولت قطعا نمي‌تواند ارائه  بهره‌برداري از يک پروژه عظيم باشد، اظهار داشت: با توجه به پيشينه دولت قبل که مشکلاتي را در وضعيت معشيتي مردم  و اقتصاد کشور به وجود آورد قطعا دولت يک گزارش مفصلي را از کم و کاستي‌هاي موجود ارائه خواهد کرد.
 
وي افزود: البته در کنار بيان اشکالات و آمار وضعيت موجود قطعا فرمول و راهکارهايي براي حل اين مسائل مطرح خواهد شد.
 
نکو با اشاره به اينکه دولت تدبير و اميد در اين صد روز توانست از طريق تشکيل تيم‌هاي کارشناسي در حوزه‌هاي مختلف اطلاعات مناسبي را جمع‌آوري کند، تصريح کرد: دولت در اين مدت با جمع‌آوري اطلاعات گسترده مسائلي که در دولت قبل سد راه پيشرفت‌هاي مختلف شده بود را رصد کرده و تحليل مناسبي را به دست آورد.
 
اين نماينده مردم در مجلس نهم با بيان اينکه ورود دولت براي حل مشکلات کشور بسيار مثبت تلقي مي‌شود، گفت: تلاش‌هاي دولت براي دفاع از حقوق ملت در حوزه خارجي با حفظ تمامي ارزش‌ها بهبودي روابط بين المللي را موجب خواهد شد که اين موضوع زيان‌هاي وارده از اعمال تحريم‌هاي غرب را خنثي و مرتفع مي‌کند.
 
نکو به شفاف‌سازي دولت اشاره کرد و افزود: ارائه برنامه صد روزه شفاف‌سازي و صداقت دولت را در بيان مسئل کشور در قبال مردم نشان مي‌دهد که اين موضوع نقطه عطفي براثي انجام اقدامات دولت در حل مشکلات است.
 
وي يادآور شد: اميدواريم در اين برنامه صد روزه هم شاهد بيان ريشه‌يابي و علل مشکلات و هم ارائه فرمول‌ و راهکارهايي براي حل اين معضلات باشيم.
 
نکو در ادامه به حوزه خودرو اشاره کرد و افزود: متاسفانه دولت در حوزه خودرو موفق عمل نکرد که البته اگر دولت مي‌توانست دراين صد روز براي حل مشکلات خودرو معجزه کند قطعا دريغ نمي‌کرد.
 
نماينده مردم تهران و رباط کريم در خانه ملت با بيان اينکه مشکلات حوزه خودرو به راحتي قابل حل نيست، اظهار داشت: ما منتظر ارائه روش‌هاي جديدي براي بهبود وضعيت خودرو هستيم چرا که با رويکردهاي کنوني امکان خروج از وضعيت آشفته خودرو وجود ندارد.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: برنامه ، دولت ، اقتصاد ، گزارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار