سرمربي تيم استقلال تهران گفت: تيم آب‌پوش پايتخت تازه در روز گذشته توانست کامل شود زيرا در اين مدت تيم ما به 4 قسمت تقسيم شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران امير قلعه نويي در کنفرانس خبري خود گفت: تيم فوتبال استقلال به تازگي در روز گذشته تکميل شد زيرا در طول تعطيلات اين فصل تيم ما 4 پاره شده بود زيرا يک‌سري از بازيکنانمان در اختيار تيم ملي فوتبال ايران بودند، عده‌اي ديگر در اختيار تيم ملي اميد قرار داشتند، يک‌سري از بازيکنان مصدوم بودند و تنها برخي از بازيکنان در اختيار کادر فني استقلال قرار داشتند به همين خاطر آنطور که بايد نتوانستيم در اين مدت به اهداف خود در خصوص بازسازي استقلال کار زيادي انجام دهيم.



وي تصريح کرد: خسرو حيدري و هاشم بيگ‌زاده به علت مصدوميت نمي توانند به بازي مقابل ملوان برسند اما من از مربي بدن ساز تيم قدرداني مي‌کنم که باز هم تلاش کردند تا آنها را به آمادگي لازم برسانند.

وي در خصوص ديدار مقابل ملوان بندر انزلي اشاره کرد: تيم ملوان تيمي جوان در عين پختگي و تجربه است. آنها به تهران آمدند تا کسب امتياز کنند اما ما نيز قصد داريم تا از کورس قهرماني عقب نمانيم و سعي مي‌کنيم با کاهش اختلاف امتيازات خود را به ساير رقبا برسانيم اما هنوز هم با استقلالي که مد نظر هواداران و خود ما است بسيار فاصله داريم. ولي رفته رفته سعي مي‌کنيم به استقلال واقعي برسيم و در بازي مقابل ملوان نيز به کسب 3 امتياز برسيم.

قلعه نويي افزود: 3 امتياز بازي مقابل ملوان ما را قهرمان نيم فصل مي‌کند اما من از صحبت‌هاي خوزه مورينيو پيروي مي‌کنم زيرا وي در صحبت‌هاي خود به اين نکته اشاره داشته که تمام قهرماني‌هايش در نيم فصل نبوده من نيز روش او را پيگيري مي‌کنم و اين نويد را هواداران مي‌دهم که استقلال امسال کانديداي قهرماني ليگ برتر سيزدهم باشد.

وي در خصوص صحبت‌های رحمتی و سیموئز و اینکه قرار است به تیم ملی دعوت شود، تصريح کرد: من از این موضوع خبر ندارم ولی رحمتی سال ها برای تیم ملی زحمت کشیده و امیدوارم این اتفاق بیفتد و من دخالتی در این موضوع نمی کنم چون مسئولیت فنی تیم ملی برعهده کادرفنی آن تیم است. امیدوارم از تمامی موجودیتمان در راه جام جهانی استفاده کنیم. البته باید در مورد سیموئز بگویم که او عاشق فوتبال است و دقیقا مثل ناصر ابراهیمی خودمان می ماند.

سرمربي تيم استقلال تهران يادآور شد: اميدوارم که جواد نکونام روز يکشنبه 3 آذر به عنوان بهترين بازيکن آسيا معرفي شود البته حضور وي در اين مراسم از نظر ما ممانعتي ندارد و اگر وي تصميم بگيرد که در اين مراسم حضور داشته باشد از نظر ما مشکلي نخواهد داشت و اميدوارم که اين بازيکن با اخلاق به اين مهم دست پيدا کند.

قلعه نویی در خصوص فرزاد حاتمی در پرسپولیس و اینکه آیا این بازیکن را می خواستید یا نه گفت: اجازه دهید در مورد بازیکنی که مربوط به استقلال نیست صحبت نکنم او بازیکن بزرگی است و اگر از یکسری پتانسیل هایش استفاده کند بازیکن بزرگی می شود به شرط اینکه از قابلیت هایش استفاده کند.


وي در خصوص جدايي پژمان منتظري از استقلال تاکيد کرد: پژمان يکي از مدافعان خوب کشورمان است و به اعتقاد من وي يکي از اسطوره‌هاي تيم فوتبال استقلال مي‌باشد زيرا وي تاکنون حتي يک ريال هم دريافت نکرده و با جان و دل بازي مي‌کند اما قرار است روز يکشنبه 3 آذر پس از اتمام بازي با ملوان با وي به مذاکره بنشينيم تا در خصوص ماندن وي در استقلال و يا رفتن به چين تصميمات لازم را اتخاذ نماييم اما اين نويد را به هواداران مي‌دهم که وي تا پايان فصل جاري در ميان آبي‌پوشان مي‌ماند.

سرمربي تيم استقلال تهران در پايان در مورد انتقادهايي که راجع به خدمت گرفتن اولادي و کبه مطرح مي‌شود خاطرنشان کرد: اولادي و کبه جزو بازيکنان خوبي هستند که به تاکتيک مدنظر من نزديک مي‌باشند و به اين لحاظ ما براي جذب اين دو بازيکن اقدام کرديم البته در ابتداي فصل در خصوص پيوستن محمد قاضي به استقلال نيز چنين انتقادهايي مطرح مي‌شد اما علاقمندان به فوتبال شاهد بودند که وي چگونه براي آبي‌پوشان بازي مي‌کند حال از آنهايي که انتقاد مي‌کردند مي‌پرسم که اکنون نظرشان در خصوص قاضي چيست؟ در مورد اولادي و کبه هم به اعتقاد من همين‌گونه خواهد شد.



انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار