امام جمعه خلخال گفت:ملت ایران سلوک بسیجی و کسوت بسیج را حفظ خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل ؛حجت‌الاسلام امیر رشتبری گفت: ملت ایران سلوک بسیجی و کسوت بسیج را حفظ خواهند کرد.

وی اضافه کرد:مردم ما پیرو آن پیر فقید هستند و همچنان پای آرمان های امام راحل و شهدا استوار و پرصلابت ایستاده اند.

امام جمعه خلخال ضمن تبریک هفته بسیج مستضعفین گفت: افتخار می کنیم که یک بسیجی هستیم و بسیج هدیه الهی است که ملت ما آن را به خوبی دریافته و در تداوم آن پافشاری خواهد کرد.

حجت الاسلام رشتبری گفت: مردم ما از 35 سال گذشته با فشار و هجمه همه جانبه دشمنان و استکبار رو در رو بوده و با صبر و استواری این فشار‌ها را تحمل کرده و اینک نیز با بیشترین تحریم‌ها از جمله تحریم دارو که یکی از حیاتی‌ترین بحث ها در مقوله درمان بیماران است مواجه است و دشمنان بدانند تحریم ها در کمترین زمان به فرصت‌هایی در راستای تعالی کشور و ملت ایران تبدیل خواهد شد.

وی گفت: سستی، تنبلی، غفلت و معصیت انسان را از درگاه خداوند متعال دور کرده و درهای رحمت را به سوی آنان می بندد و بندگان باید در جهت پاکسازی روح و روان و جسم از معصیت تلاش کرده و راه خود را به سوی حق تعالی در پیش گیرند.

امام جمعه خلخال بی تقوایی را اصلی‌ترین عامل در حادثه عاشورا عنوان نمود و گفت: عده ای بی تقوا نتوانستند نفس رحمانی سید الشهدا(ع) را درک و در پیشگاه خداوند جایگاهی داشته باشند و از این رو بر فرزند پیامبر(ص) شمشیر کشیدند و امام حسین (ع) به امر الهی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را جاری و موجبات پایداری اسلام را بنا نهاد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، حفظ ، سلوک ، بسیجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.