مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، گفت: خوشبختانه زلزله های روز گذشته که در استان کرمانشاه احساس شد و پس لرزه های آن هیچ گونه خسارت مالی و جانی در استان نداشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمد نجفی گفت: تنها مواردی از مجروحیت سطحی بر اثر ازدحام جمعیت به هنگام خروج از ساختمانها در شهرستانهای قصرشیرین و سرپل ذهاب گزارش شده است.

وی یادآور شد: گزارشات غیر موثقی نیز در باره ترک خوردگی برخی منازل در برخی روستاهای این دو شهرستان گزارش شده که به محض ارسال گروه های ارزیابی به این مناطق و تایید این گفته ها، خبرهای آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی همچنین به اصولی نبودن ساخت و سازها اشاره کرد و یادآور شد: چنانچه ساخت و سازها را اصولی انجام دهیم نگرانی از بابت وقوع زلزله نخواهیم داشت، زیرا زلزله هم یک بلای طبیعی است.

نجفی در پایان از آمادگی کامل تمام نیروهای امدادرسان استان از جمله هلال احمر، آتشنشانی و فوریت های پزشکی برای امدارسانی در هنگام وقوع زلزله خبر داد و اظهار داشت: در جلسه شب گذشته فرمانداری کرمانشاه به تمامی  نیروهای امدادی آماده باش داده ایم تا در صورت وقوع هر گونه حادثه ای اقدامات امدادرسانی خود را انجام دهند./ب

برچسب ها: خسارت ، جانی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.