دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک که یکی از معتبرترین و تخصصی ترین رویدادهای علمی منطقه خاورمیانه است، با حضور و مشارکت بیش از هزار و دویست پژوهشگر، کارشناس ، استاد دانشگاه و محقق، طی روزهای سوم و چهارم آذرماه در سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می شود .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛دبیر دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک با بیان این خبر گفت :: هیئت داوران از میان 762 مقاله ارال شده به دبیرخانه همایش ، 253 مقاله  مطابق با استانداردهای پژوهشی موضوع همایش دانسته و آنها را برگزید که از این تعداد 36 مقاله در روزهای برگزاری همایش به صورت سخنرانی ارائه و بقیه نیز در قالب پوستر و کتاب چاپ خواهد رسید .
این همایش همپنین پنج کارگاه تخصصی خواهد داشت  از جمله کارگاههای استراتژیک کسب و کار بازاریابی مدیریت تولید و صادرات ،  
در این همایش فرآیند استراتژی سازی ، ارئه مدل ها و الگوهای برتر ، فرایند تصمیم سازی مدرن  
 
دبیر دهمین همایش بین المللی مدیریت استراتژیک از برگزاری پنج کارگاه تخصصی در این همایش خبر داد و گفت: استراتژی های بین المللی کسب و کار و ورود به بازارهای جهانی، ارزیابی موفقیت استراتژی ها، پیاده سازی فرآیند استراتژی، تحول استراتژیک در فرآیند تصمیم سازی سازمان ها و استراتژی اقیانوس آبی موضوعات کارگاه های تخصصی هستند که توسط اساتید مجرب داخلی و خارجی ارائه می شوند.
به گفته صحفی چهار نشریه و ژوزنال بین المللی علمی پژوهشی از امریکا، انگلستان و هند برای انتشار مقالات این کنفرانس اعلام آمادگی کردند.
عضو هیات مدیره انجمن مدیریت راهبردی، اضافه کرد: علاوه بر این، انجمن مدیریت راهبردی ایران نیز مقالات برجسته این کنفرانس را در فصلنامه علمی، پژوهشی خود با نام ˈمطالعات علمی راهبردیˈ منتشر خواهد کرد.
صحفی هدف از برپایی این همایش را آشنا ساختن کارشناسان و مدیران سطوح مختلف کشور با تازه ترین تحولات و دستاوردهای حوزه مدیریت استراتژیک عنوان کرد و گفت: کارشناسان و مدیران سطوح مختلف کشور می توانند با استفاده از تجربیات پژوهشی ، اطلاعاتشان را به روز کنند و سطح آگاهی های خود را افزایش دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: درون مایه مدیریت استراتژیک، فهم درست از مزیت های رقابتی و تعامل با تحول بین المللی و داخلی است که متاسفانه به دلیل نبود برنامه ریزی، استعدادهای نهفته در سازمانها در حال هدررفتن است و چنین همایش هایی می تواند پاسخگوی بخشی از این ظرفیت ها باشد.
وی ادامه داد: متاسفانه دچار روزمرگی هستیم و هیچ گاه با شاخص های علمی عملکردمان سنجیده نشده که آیا عملکردمان در راستای اهداف بوده یا نه.
 
عضو هیات مدیره انجمن مدیریت راهبردی ایران در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت های این انجمن اشاره کرد و افزود: انجمن مدیریت راهبردی ایران به عنوان یکی از انجمن های علمی زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 83 ایجاد شده است.
وی افزود: این انجمن در راستای گسترش، پیشبرد و ارتقای علم مدیریت راهبردی، توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه های مربوط فعالیت می کند.
در این همایش  بیش از هزار نفر از پژوهشگران ، کارشناسان ، استادان و محققان خضور خواهند داشت  

برچسب ها: نمایشگاه ، محقق ، بازار ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار