امروز بارش ها در هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان ادامه پیدا می کند و با وزش باد شدید همراه است و همچنین بارش ها در این مناطق سبب آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"جمعه 1 آذر ماه 92" بارش ها در استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان  ادامه پیدا می کند و با وزش باد شدید همراه است و همچنین امروز جزایر واقع در تنگه هرمز، از بارش های شدید برخوردار هستند سبب آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها خواهد شد.

براساس این گزارش، امروز و فردا  نیز خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهند بود همچنین سامانه بارشی امروز در نیمه شرقی کشور فعال بوده و بتدریج بعدازظهر فردا از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.



شایان ذکر است، امروز در استان های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، سمنان، خراسان رضوی، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شرق اصفهان بارش باران دور از انتظار نیست.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، ابری و گاهی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 8 درجه و در کمترین حالت به 3 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 6 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
fatemeh
۲۲:۳۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
خدایا پس زاینده رودمون رو هم پر آبش کن....
آخرین اخبار