کارشناس هواشناسی گفت: امروز بارش ها در تنگه هرمز و جنوب شرق کشور ویژه در برخی نقاط استان بوشهر و بتدریج در جنوب استان فارس و غرب استان هرمزگان از شدت بیشتری برخوردار است که سبب آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها خواهد شد.

امین حسین نقشینه، کارشناس هواشناسی مستقر در سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز"پنجشنبه 30 آبان ماه 92" بارش ها در تنگه هرمز و جنوب شرق کشور بویژه در برخی نقاط استان بوشهر و بتدریج در جنوب استان فارس و غرب استان هرمزگان از شدت بیشتری برخوردار است که سبب آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا"جمعه 1 آذر ماه 92" این شرایط با وزش باد شدید همراه است و بارش ها در استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان  ادامه پیدا می کند و همچنین در روز جمعه جزایر واقع در تنگه هرمز از بارش های شدید برخوردار است و جمعه و شنبه  نیز خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهند بود.



نقشینه اظهار داشت: سامانه بارشی فعال در کشور از بعداز ظهر روز شنبه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای استان تهران طی 3 روز آینده، گفت: وضعیت آب و هوای استان تهران طی امروز و فردا، ابری و گاهی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و شنبه نیمه ابری تا ابری و بارش پراکنده پیش بینی شده است  و همچنین دمای تهران در بیشینه دما امروز 9 درجه و در کمینه 4 درجه و فردا بیشنه دما 8 درجه و کمینه دما 3 درجه و روز شنبه نیز بیشینه دما 10 درجه و کمینه دما 1 درجه بالای صفر خواهد بود.

نقشینه با اشاره به پر بارش ترین شهر ها از 24 ساعت گذشته تا کنون، افزود: بیشترین بارش ها طی 24 ساعت گذشته تا کنون در شهر های لاوان با میزان بیش از 62/5 میلی متر و در جزیره کیش با میزان 60 میلیمتر و بندر انزلی با میزان 56/5 میلیمتر بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، کیش ، تهران ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار