از بعدازظهر امروز در شمال غرب و غرب کشور بتدریج از مقدار ابرها کاسته و در نیمه جنوبی کشور، دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بارش ها ادامه دارد و شدت بارش ها در تنگه هرمز و جنوب شرق کشور است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز" پنجشنبه 30 آبان ماه 92"، طی ساعات آینده در نیمه غربی کشور، نواحی مرکزی، دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش باران، گاهی با وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می شود که شدت بارش ها در جنوب کشور و دامنه های زاگرس جنوبی و مرکزی خواهد بود.

همچنین، از بعدازظهر امروز در شمال غرب و غرب کشور بتدریج از مقدار ابرها کاسته می شود و در نیمه جنوبی کشور، دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بارش ها ادامه خواهد داشت و شدت بارش ها در تنگه هرمز و جنوب شرق کشور خواهد بود.

براساس این گزارش، امروز بارش ها، استان های گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، مرکزی، اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، یزد، کرمان، هرمزگان و بتدریج سیستان و بلوچستان و گلستان را تحت تاثیر قرار می دهد.


لازم به ذکر است، سامانه بارشی از بعدازظهر فردا در نیمه شرقی کشور فعال بوده و بتدریج از اواسط وقت روز شنبه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود همچنین طی دو روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، ابری و گاهی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 9 درجه و در کمترین حالت به 4 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 8 درجه بالای صفر است.
انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار