طی 24 ساعت آینده شدت بارش در نیمه غربی کشور، نواحی مرکزی، دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر پیش بینی می شود و شدت بارش ها در جنوب کشور و دامنه های زاگرس جنوبی و مرکزی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران بر اساس پيش بيني هاي سازمان هواشناسی کشور، سامانه بارشی که امروز"چهارشنبه 29 آبان ماه 92" در نیمه غربی خصوصاً جنوب غرب فعال است، طی فردا و روز جمعه بتدریج مناطق مرکزی و شرقی کشور را در برمی گیرد و از بعدازظهر شنبه از نیمه شرقی کشور خارج می شود که پیامد آن به صورت بارش باران و برف، وزش باد و سپس کاهش دما و در نواحی جنوبی با رعد و برق پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، فردا"پنجشنبه 30 آبان ماه 92" بارش ها، استان های گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، مرکزی، اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، یزد، کرمان، هرمزگان و بتدریج سیستان و بلوچستان و گلستان را تحت تاثیر قرار می دهد.



لازم به ذکر است، طی 24 ساعت آینده در نیمه غربی کشور، نواحی مرکزی، دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش باران، گاهی با وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می شود که شدت بارش ها در جنوب کشور و دامنه های زاگرس جنوبی و مرکزی خواهد بود و همچنین در برخی مناطق شرق و جنوب کشور وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 12 درجه و در کمترین حالت به 6 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 10 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار