رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تیم مذاکره کننده از پشتوانه ایستادگی مردم ایران بهره می برد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت الاسلام محمدرضا سرداری افزود: دشمنان ما هر چند با کارشکنی ها و برخی اعمال تروریستی سعی دارند در مسیر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران و مذاکرات کشورمان با 1+5 اختلالی ایجاد کنند اما تیم مذاکره کننده ایران با درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و رئیس جمهور سعی دارد عاقلانه و با کمترین ریسک در مذاکرات حاضر شده و عظمت جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذارد.

وی بیان کرد: یکی از خواسته های به حق جمهوری اسلامی ایران در این مذاکرات رفع تمام تحریم های ظالمانه ای است که نظام غرب با نگاه یک جانبه گرایانه آنها را اعمال کرده و تیم هسته ای ما سعی می کند با صداقت و شفافیت همه این مناقشات را حل و فصل کند.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: هرچند مسئولان کشورمان در اوج مظلومیت اما صداقت کامل در میز مذاکرات نشسته اند تا غرب را متوجه اشتباهات خود کنند اما ستیزه جویی و عناد برخی کشورها مانع از برقراری تفاهم واقعی شده ولی ما خوش بین هستیم که به مانند جنگ هشت ساله با وجود پذیرش قطع نامه حقانیت جمهوری اسلامی ایران به همه دنیا ثابت شود.

حجت الاسلام سرداری افزود: ما یقین داریم که همه این مذاکرات و جریان ها به نفع ایران اسلامی رقم خورده و پیروزی نهایی از آن ما است و همین روزهای آینده است که استکبار جهانی به اشتباه خود پی برده و به آن اعتراف می کند.

وی تصریح کرد: ما همان گونه که در جنگ هشت ساله تمام معادله های جهانی را برهم زده و میدان جنگ را به نفع خود به پایان بردیم، در عرصه تحریم ها نیز با گذر از شرایط سخت با کمک تیم مذاکره کننده و صحت و دقت عمل آنها قادر هستیم تا در این عرصه نیز دشمن را زمین گیر کرده و به اهداف متعالی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، پشتوانه ، عظیم ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.