ویژه برنامه راه نصر الله با بیان روایت کنش‌های خرد میدانی و مردمی در حمایت از لبنان و فلسطین به زودی روی آنتن صدا و سیمای خراسان جنوبی می‌رود.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در جلسه مشترک معاونین صدا و سیمای استان و ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه باید اقدامات مردمی کمک به مردم جبهه مقاومت به ویژه غزه و لبنان روایت شود گفت: ویژه برنامه راه نصر الله به این منظور و با همکاری تمام حوزه‌های صدا و سیما، خبر و فضای مجازی صدا و سیمای خراسان جنوبی روی آنتن می‌آید.

او با بیان اینکه باید به صورت هنرمندانه کنش‌های میدانی را در ذهن و قلب مخاطب بنشانیم افرود: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند مسئله فلسطین باید در اذهان مردم بماند، باید با عملیات رسانه‌ای مسئله لبنان و فلسطین را مسئله خودمان کنیم و این کار نیاز به تداوم و تکرار در سطح جامعه دارد.

آینه دار بیان کرد: حمایت‌های رسانه‌ای در انعکاس کنش‌های خرد مردمی باعث افزایش این حرکت‌ها در سطح اجتماع می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه از ایده‌های نو در سطح استان استقبال می کنیم، عنوان کرد: تولیدات موبایلی، گزارش‌های روستایی، شب شعر‌های شاعران و دیگر ایده‌هایی که به صورت میدانی حرکت‌های اجتماعی در حمایت از حزب الله و مردم فلسطین را نشان می‌دهد و به روایت مردمی منجر شود باید در رسانه منعکس شود.

موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: صدا و سیما در رأس مبارزه با جنگ نرم قرار دارد و نقش بسزایی در جهاد تبیین بر عهده دارد.

او افزود: القای امید در جامعه نقش بسزایی در شکل گیری افکاری با دغدغه مندی نسبت به نظام و مسائل فلسطین و لبنان دارد.

موسوی بیان کرد: آمادگی کامل برای همکاری با صدا و سیمای خراسان جنوبی در معرفی ظرفیت‌های استان در کنش‌های خرد میدانی از طرف مردم و همچنین انعکاس خدمات ارائه شده از طرف ستاد اجرایی فرمان امام در استان را داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۷ مهر ۱۴۰۳
اگراسراییل ازبین نره دیگه امنیت نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۷ مهر ۱۴۰۳
قاسم هنوز زنده است
نصرا ا... هنوز زنده است
آخرین اخبار