یک کارشناس سیاست خارجی گفت: تاثیر صهیونیست‌‌ها بر آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بسیار مشهود است و این تاثیرگذاری تا حدی است که حتی برای انتخاب شهردار یک شهر کوچک نظر صهیونیست‌ها حاکم است.

"غلامحسین خورشیدی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در خصوص روابط ایران و انگلیس گفت: در سال‌های اخیر سیاست‌های انگلیس با سیاست‌های آمریکا در قبال ایران به‌هم‌ پیوسته بوده است.

وی تصریح کرد: قطع‌به‌یقین استراتژی انگلیسی‌ها به‌راحتی قابل تغییر نخواهد بود و مواضع انگلیس با آمریکا متمایز از یکدیگر نیست چرا که همسو با یکدیگر عمل می‌کنند.

خورشیدی اظهار داشت: تاثیر صهیونیست‌‌ها بر آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بسیار مشهود است و این تاثیرگذاری تا حدی است که حتی برای انتخاب شهردار یک شهر کوچک نظر صهیونیست‌ها حاکم است.

این کارشناس سیاست خارجی افزود: انگلیس و آمریکا خواستار دادن کمترین امتیاز به ایران بر سر موضوع هسته‌ای هستند چرا که می‌خواهند موضوع را به شکل سیاسی دنبال کنند.

خورشیدی در پایان خاطرنشان کرد: مواضع خصمانه متحدان غربی در قبال ایران ادامه دارد و تنها در شرایط مختلف نحوه موضع‌گیری‌ها متفاوت می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار