تیم ملی والیبال ایران در دیدار امروز مقابل تیم ایتالیا با نتیجه سه بر 2 به پیروزی دست پیدا کرد.

 یداله کارگرپیشه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا بسیار عالی و خوب کار کرد.

ایتالیایی‌ها در هشت دوره از مسابقات جهانی عنوان قهرمان را به خود اختصاص داده‌اند و همچنین در بازی روز گذشته موفق شدند تیم روسیه را سه بر یک شکست دهند به همین دلیل با انگیزه مقابل ایران ظاهر شدند.

پیشکسوت والیبال کشورمان تصریح کرد: بازیکنان تیم ایران در این دیدار نسبت به حریف عالی‌تر کار کردند موسوی هم توانست در حمله و دفاع نقش قابل توجه و خوبی داشته باشد و دیگر بازیکنان هم در سرویس عملکرد خوبی داشتند.

وی یادآور شد: دفاع ایران تا حدی عالی بود که سرمربی ایتالیا زاتیسف را از زمین خارج کرد. به نظرم فقط به خاطربازی خوب و حرفه‌ای بازیکن شماره 11 ایتالیا بازی پنج سته شد.

کارشناس والیبال افزود: در حال حاضر ایران جزو تیم‌های مدعی و مطرح جهان والیبال است این را در صحبت‌های "برناردو رزنده" سرمربی صاحب نام برزیل هم می توان دید.

کارگر پیشه خاطرنشان کرد: ما دیگر به راحتی مقابل هیچ تیمی تسلیم نمی شویم. ملی پوشان در این 2 روز نشان دادند که خیلی آماده و سرحال هستند. اگر در بازی‌های بعد ملی پوشان خوب سرویس بزنند بردمان قطعی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار