عضو اسبق تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان گفت: در حال حاضر کار در والیبال ساحلی به دلیل نبود اسپانسر بسیار سخت است.

عظیم جزیده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما توانمندی رشد در والیبال ساحلی را در شرایط کنونی داریم اما به دلیل نبود حامی مالی نمی توان کار خاصی انجام داد.
 
وی تصریح کرد: مسئولان کمیته ساحلی فدارسیون والیبال می توانستند بهترین بهره برداری را از این مسابقات داشته باشند اگر تیم ایران با برنامه ریزی مناسب و با ترکیب آق محمد سلاق و پرویز فرخی در مسابقات شرکت می کرد کسب عنوان قهرمانی قطعی بود.
 
وی تصریح کرد: معتقدم این مساله که فقط در دفتر نشست و هیچ کاری نکرد فایده ای ندارد باید مسئولان  با داور زنی به عنوان رئیس فدارسیون تشکیل جلسه دهند و برنامه های کلان را و راهبردی را تنظیم کنند. 
 
وی گفت: در حال حاضر حسن منصوری به عنوان رئیس و نادر انصاری به عنوان دبیر کمیته ساحلی نهایت توان و تلاش خود را بکار گرفته اند ولی متاسفانه هنوز هیچ اساسنامه ای  برای داشتن یک افق خوب در اختیار نداریم.
 
مربی اسبق تیم ملی والیبال ساحلی جوانان تصریح کرد: به نظر من حال که کمیته ی ساحلی از داشتن اساسنامه و برنامه محروم است بهتر است مسئولان روی رده های سنی نوجوانان برنامه ریزی کنند اکثر کارشناسان و اهالی من هم با این نظر موافق هستند.
 
جزیده گفت: مسئولان نباید فقط به فکر قهرمانی در مسابقات آسیایی باشند بلکه ما باید به فکر المپیک و کسب مقام در این پیکارها هم باشیم.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: تیم ، والیبال ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار