نویسنده جوان پردیسی و خالق اثر "به زندگی لبخند بزن" گفت: البته اگر حذفی با روند منطقی نویسنده همراه شود، منعی ندارد اما بعضی از ایرادها غیرواقعی است.

المیرا نوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: گاهاً دلیل برخی رفتارها را نمی فهمم، در برخی مواقع بعضی نکات هیچ محدودیت و مشکلی ندارد، اما کسی به درستی نویسنده را توجیه نمی کند.

وی ادامه داد: من به دولت جدید خوشبین هستم و امیدوارم اتفاقات گذشته در حال حاضر تکرار نشود.

نوری افزود: نویسنده جوان پردیسی و خالق اثر "به زندگی لبخند بزن" با بیان اینکه خطر کلاهبرداری نویسندگان مبتدی را تهدید می کند، ابراز امیدواری کرد که اتفاقات گذشته در زمینه کتاب تکرار نشود.

نویسنده جوان پردیسی و خالق اثر "به زندگی لبخند بزن" اضافه کرد: من از سن 12 سالگی نوشتن را آغاز کردم و کتاب "به زندگی لبخند بزن" را در سن 16 سالگی نوشتم که اتمام آن مدت زمانی بالغ بر یک سال طول کشید؛ اما به دلیل برخی مسائل این اثر در دو بخش اهتمامی و همچنین قسمت مشتمل بر نوشته های من به رشته تحریر درآمد.

وی ادامه داد: زمان چاپ این کتاب سن کمی داشتم و همه امور را نیز خود انجام می دادم، به همین دلیل برخی کلاهبرداری ها برای من مشکل ساز شد.

نوری اضافه کرد: در این بین، اگر یک نویسنده نوپا باشد به جهات مختلف همچون بهای تمام شده کتاب و اجرای اموری خلاف قراردادها از سوی این افراد اذیت می شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.