نخستین مرکز فروشگاهی الکترونیک با هدف بهره وري و ايجاد توسعه اطلاعات تجاری و محصولات اداری و ايجاد تعامل با ساير كشور ها براساس گسترش روابط تجارت الكترونيك رسما فعاليت خودرا شروع كرد

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با توسعه مناسب بسترهای الکترونیک و فناوری اطلاعات و ایجاد فضای تعامل مناسب تجاری در کشور، فروشگاه آفیس سنتر ارائه کننده خدمات و کالاهای تخصصی سازمانی و اداری با هدف بهره وری و ایجاد توسعه پایدار که از چندی پیش آغاز به کار نموده است، رسما اعلام موجودیت کرد.

با توجه به  مزایای کلی شامل بستر ارتباطی، از بین رفتن واسطه ها، افزایش قدرت خریداران و پیدایش بازارهای جدید برای تولید كنندگان، سفارشی كردن محصولات درخواستی و خدمات پشتیبانی قوی و پیدایش موسسات اقتصادی نوپا و رقابت سراسری این مرکز تجارت الکترونیک در نظر دارد با رعایت همه استاندارد های بین المللی و درک مفهوم واقعی مشتری مداری ، خدماتی متمایز را در ایران ارائه دهد.

یكی از امكاناتی كه اینترنت در اختیار تجارت و بازرگانی قرار می دهد ارائه اطلاعات نسبتا كامل و گسترده ای است كه در مورد هر كالا چه از نظر فنی و چه به لحاظ تجاری می توان یافت. امكانی كه در دنیای واقعی ارزش تجاری بسیار زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و زمان زیاد به دست نمی آید. آفیس سنترسعی دارد با تولید اطلاعات تجاری در  کم کردن هزینه های کسب آگاهی  به عنوان یک ارزش همیشگی و به عنوان نمادی از توسعه پایدار گام بردارد. بنابراین ضمن ارائه کالا و خدمات در بهترین کیفیت و کم ترین هزینه، نه تنها چرخه مزایای تجارت الکترونیک را کامل خواهد کرد که ارمغان اطلاعات فنی و کیفی تجاری را نیز به عنوان ارزش افزوده ای خاص و گرانبها به مشتریان خود تقدیم خواهد نمود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار