چهارشنبه تا شنبه به سبب نفوذ هوای سرد، در خراسان شمالی، خراسان رضوی کاهش دما، 8 تا 15 و در یزد، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان و کرمان، 6 تا 10 و در نوار شمالی بین 3 تا 6 درجه پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"سه شنبه 28 آبان ماه 92" و فردا در جنوب غرب و خلیج فارس، پنجشنبه در استان های جنوبی و خلیج فارس، جمعه در استان های جنوبی، جنوب شرق و شرق کشور و شنبه در استان های شرقی کشور خواهد بود و همچنین طی این مدت فعالیت سامانه فوق در برخی مناطق استان های جنوب غرب و جنوب کشور آبگرفتگی معابر عمومی و طغیانی شدن رودخانه ها رخ می دهد.

براساس این گزارش، امروز با نفوذ هوای سرد به سواحل جنوبی دریای خزر بارش باران و برف و وزش باد و کاهش قابل توجه دما در سواحل دریای خزر (بویژه سواحل غربی) آغاز خواهد شد و بطور متناوب طی امروز و فردا ادامه خواهد داشت ولی از پنجشنبه ضعیف شده و بطور پراکنده و خفیف تر از قبل تا جمعه در این مناطق ادامه خواهد داشت.


لازم به ذکر است، در ادامه تشدید بارش ها در مناطق جنوب غرب فردا"چهارشنبه 29 آبان ماه 92" آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها در استان های ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب فارس و شمال بوشهر رخ خواهد داد وطی این مدت این شرایط در استان های گیلان و مازندران نیز پیش بینی می شود.

 شایان ذکر است، طی روزهای چهارشنبه تا شنبه به سبب نفوذ هوای سرد به نیمه شرقی کشور، در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی کاهش دما بین 8 تا 15 و در استان های یزد، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان و کرمان بین 6 تا 10 و در استان های گیلان، مازندران، گلستان و اردبیل بین 3 تا 6 درجه پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، نیمه ابری و بتدریج ابری و در بعضی ساعات بارش پراکنده پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 16 درجه و در کمترین حالت به 9 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 14 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار