شرکت حفاری شمال در دوره 6 ماهه نخست سال مالی جاری مبلغ 943 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و به 54 درصد از پیش بینی هایش رسید.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه ، اين شرکت اولین پیش بینی سود هر سهم سال مالی 92 را در اسفند ماه 92 مبلغ 794 ریال، در تیر ماه 92 مبلغ 876 ریال و در آبان ماه سال جاری مبلغ 905 ریال اعلام کرده است و طی دوره 6 ماهه با اختصاص 943 ریال سود به ازای هر سهم معادل 54 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.
گفتنی است با وجود عدم تغییر قابل توجه در پیش بینی درآمد هرسهم، جزئیات پیش بینی تغییرات با اهمیتی اشته است که دلایل آن به طور عمده ناشی از تغییر در سایر درآمدهای عملیاتی و خالص درآمد (هزینه)های متفرقه با توجه به اطلاعات واقعی شش ماهه اول سال 92 است.
بر اساس این گزارش هیئت مدیره این شرکت در نظر دارد معادل 90 درصد سود خالص سال مالی 92 را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالیانه پیشنهاد کند، این در حالی است که شرکت پیش از این اعلام کرده بود که در نظر دارد معادل 60درصد سود خالص سال مالی 92 را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالیانه پیشنهاد کند.
پیش‌بینی عملکرد سال مالی 92 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل شامل افزایش 43 درصدی درآمد ارائه خدمات،افزایش 57 درصدی بهای تمام‌شده خدمات ارائه شده،افزایش 30 درصدی سود عملیاتی و افزایش 47 درصدی سود پس‌ازکسرمالیات است.
"حفاری"پیش بینی سود هر سهم سال مالی 91 را در نخستین پیش بینی مبلغ 488 ریال و در آخرین پیش بینی مبلغ 545 ریال اعلام کرده بود که براساس صورت های مالی حسابرسی نشده مبلغ 645 ریال و صورت های مالی حسابرسی شده مبلغ 616 ریال سود به ازای هر سهم محقق شده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار