"ابوالفضل صومعلو" معاون ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی در برنامه زنده و گفتگو محور "مسیر پیشرفت" حضور پیدا می‌کند.

"مرتضی بابایی" تهیه کننده "مسیر پیشرفت" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه "مسیر پیشرفت" دوشنبه 27 آبان با حضور "ابوالفضل صومعلو" معاون ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی به بررسی موضوع بازار مسکن و افق‌های پیش‌روی آن می‌پردازد با توجه به اینکه وزیر راه و شهرسازی دولت دهم در سال پایانی مسئولیت‌اش اعلام کرده بود برای نخستین بار در کشور میزان واحدهای مسکونی از تعداد خانوارها بالاتر رفته اما به رغم این موضوع قیمت مسکن در کشور به روند افزایش خود ادامه داد.
 
وی افزود: دولت دهم طرح مسکن مهر را به‌عنوان یکی از موفق‌ترین برنامه‌ها اعلام کرده اما در حال حاضر در دولت جدید طرح مسکن مهر متوقف شد و بسته سیاسی جدیدی توسط دولت با عنوان طرح مسکن اجتماعی برای سامان دادن به بازار مسکن و تامین مسکن ارزان برای قشر آسیب‌پذیر ارائه شده است.
 
بابایی ادامه داد: در واقع دولت یازدهم تلاش دارد با تکیه بر تجارب بیش از چهار برنامه پنج ساله و عملکرد شش دولت قبلی بتواند در قالب همین طرح فاصله شدید بین قیمت مسکن با توان خرید عامه مردم را حل کند.
 
وی در پایان عنوان کرد: چالش اصلی برنامه "مسیر پیشرفت" نزدیک شدن به راه حلی برای این مشکل است که هم‌چنان گریبان اقشار متوسط و ضعیف ایرانی را رها نکرده است.
 
شایان ذکر است برنامه زنده و گفتگو محور "مسیر پیشرفت" دوشنبه از ساعت 10: 22 با اجرای "علی پاکزاد" روی آنتن شبکه تهران رفته که مخاطبان می‌توانند سوالات خود را از طریق پیامک 10000542 و یا باشگاه مخاطبان شبکه تهران مطرح کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار