سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: برد مقابل تیم فوتسال ماهان تندیس قم برایمان شیرین و دلچسب بود چرا که با شناخت کم توانستیم این تیم را شکست دهیم.

مجید مرتضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما هفته گذشته نتیجه را به شرکت حفاری واگذار کردیم اما این هفته توانستیم برد دلچسبی مقابل ماهان تندیس قم بدست آوریم و جایگاهمان را در جدول رده بندی ارتقا دهیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا درباره شرایط فنی تیمش بیان کرد: به هرحال ما خیلی خوب تیم ماهان تندیس قم را آنالیز کردیم و روی خنثی کردن تاکتیک‌های این تیم برنامه داشتیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما هم تمام برنامه‌هایم را در زمین به اجرا گذاشتند. همچنین ما بعد از سه سال توانستیم در قم، تیم ماهان تندیس را شکست دهیم و نتیجه بگیریم و حتی یک مساوی هم به دست نیاوردیم.

مرتضایی درباره عملکرد بازیکنانش در این بازی گفت: حسین عظیمی، گلر تیم در بازی با تندیس ماهان قم در درون دروازه خیلی خوب کار کرد و بهترین عملکرد را تا الان داشته است. مجید لطیفی هم جزو بهترین‌های این بازی بود. همچنین از عملکرد بقیه بازیکنان هم رضایت دارم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا درباره وضعیت قدرت بهادری اظهار داشت: بهادری، بازیکن بزرگی می باشد اما حاشیه‌هایی در تیم به وجود آورده است. بی انضباطی‌های بهادری در تمرینات تیم باعث شد که این بازیکن را به باشگاه واگذار کنیم تا آنها تکلیفش را مشخص کنند.

وی ادامه داد: بازیکن سالاری حتی با نتیجه گرفتن تیم هم ارزش چندانی ندارد و به خاطر همین ما با ملی پوشان که تیم را دچار حاشیه می کنند برخورد می کنیم.

مرتضایی در مورد ارزیابی‌اش از لیگ امسال گفت: لیگ امسال یکی از بهترین لیگ‌ها است. هلال‌احمر پدیده لیگ امسال است و برد مقابل این تیم از قبل قابل پیش بینی نیست.

سرمربی فرش آرا عنوان کرد: خوشحالم که تیم میثاق توانست گیتی پسند را در حالیکه در بهترین شرایط به سر می برد شکست دهد. به هرحال ما به دنبال برطرف کردن نقاط ضعفمان هستیم و به نتایج دیگر تیم‌ها کاری نداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی نماد هر کشوری است به خاطر همین هماهنگی با مسئولان تیم ملی برای در اختیار گذاشتن بازیکن، جزو اولویت اولمان است.

گفتنی است، تیم فوتبال فرش‌آرا توانست با نتیجه 3 بر 2 تندیس ماهان قم را شکست دهد و با 17 امتیاز در رده پنجم جدول قرار بگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرش آرا ، تندیس ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار