مجيد مرتضایی گفت: پتانسیل تیم ما بیشتر از این است و از انتهای جدول فاصله می گیریم.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد این هفته در کنار تیمش به پیروزی رسید.

گفتنی است، مرتضایی این هفته به اجبار سرمربیگیری تیم را پذیرفته بود چرا که وی پسر مالک باشگاه است و در فوتبال تخصص دارد با این حال باخوش شانسی به پیروزی رسید.

وی در خصوص دیدار هفته نوزدهم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:‌خیلی خوشحالم که در بدو ورودم فرش آرای مشهد توانست پیروز میدان شده و نتیجه بگیرد.

وی با اشاره به این مطلب تصریح کرد: فرش آرای مشهد پتانسیل خیلی بالایی دارد ما بازیکنان خوبی داشته و م؟مقامی بهتر از انتهای جدول رده بندی است.

وی با اشاره به این مطلب خاطر نشان کرد:‌ما از این هفته با امیدواری بیشتر در لیگ برتر نتیجه می گیریم فرش آرای مشهد روند بسیار سختی را برای حضور در لیگ برتر پشت سرگذاشته و تغییرات فراوانی به خود دیده تا به این جایگاه در لیگ برتر رسیده است.

وی تصریح کرد: ما امسال تا نیم فصل با اسم علم و ادب مشهد در لیگ برتر حضور داشتیم علم و ادب هم در طول لیگ در میانه های جدول حضور داشت تا اینکه مشکلاتی موجب شد مدیران تیم مجبور شوند تیم را منحل کرده و امتیاز آن را تحویل دهند.

وی گفت:‌علم و ادب به فرش آرای مشهد منتقل شده و همین مسئله شوک روحی بزرگی برای بازیکنان تیممان بوده است ما روند طولانی با تغییراتی زیادی داشتیم و به مدت زمان احتیاج داریم تا دوباره به انسجام و هماهنگی برسیم.

مرتضایی با اشاره به این مطلب خاطر نشان کرد:‌لیگ از این هفته حساسیت خیلی بالایی دارد در تلاش هستیم تا از این جایگاه فاصله گرفته و به جایی که لیاقتش را داریم نزدیک شویم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار