پیشکسوت فوتبال کشورمان بازی فردا لبنان و ایران را در بیروت دشوار تلقی کرد و گفت: تیم لبنان همیشه در مقابل ایران با تعصب و جنگنده بازی می کند.

غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: در مقایسه با بازی های گذشته تیم ایران تغییر و تحولات بسیاری پیدا کرده است و روند رو به رشدی را داشته ایم و دو رگه های انتخاب شده در تیم ملی نشان داده شد که اصولی و تاکتیکی بازی می کنند و در بازی ایران و تایلند بسیار خوش درخشیدن و با شاهد برد سه بر صفر ایران بودیم.
 
تیم لبنان قوی است و بازی دشوار و دوست داران ایران را مانند مسابقات جام جهانی شکستمان بدهند و با توجه به این که لبنان با کویت هم مساوی کرد این بازی را دشوار تر ولی ما مطمئن هستیم بازیکنان با تمام قوا در زمین هستند و انشا اله پیروز خواهیم شد ولی اگر ما با لبنان مساوی کنیم این نشان می دهد در بازی با کویت امتیاز خوبی را کسب خواهیم کرد.

وی در مورد بازی تدارکاتی تیم ملی اظهار کرد: ما بازی تدارکاتی نداشتیم اما بهتر است که ترتیب دهیم زیرا که تیم را آماده می کند برای بازی کویت و همچنین بازی های دشواری که در پیش داریم.
 
وی در آخر در پاسخ به این سئوال که چه کسی فردا بهترین بازیکن میدان است گفت: بازیکنان خارجی که گل های تایلند را به ثمر رساندند خوب بودند. آنان از فرم بدنی ایده آلی برخوردار هستند نمونه ی بارز اشکان دژاگه که در بازی ایران و تایلند خوب عمل کرد و نباید این بازیکنان نیمکت نشین شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پیشکسوت ، فوتبال ، دشوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار