شهرداری منطقه 3 تهران به منظور رفع ابهامات شهروندان در خصوص بهای قبوض عوارض پایدار اقدام به تشکیل ستاد پاسخگویی کرده است .

به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران  عباس فخاری رئیس اداره درآمد و نوسازی این منطقه با اعلام این مطلب گفت : تمامی فیش های عوارض پایدار شامل عوارض ،نوسازی ،مدیریت پسماند و کسب و پیشه بین شهروندان توزیع شده است و چنانچه هر یک از شهروندان تاکنون فیش های مربوط به خود را دریافت نکرده اند می توانند ضمن تماس تلفنی موضوع را اطلاع داده و یا به صورت حضوری به اداره درآمد و نوسازی این منطقه مراجعه کنند.
 
فخاری تصریح کرد: از سوی دیگر متصدیانی که نوع فعالیت فعلی آنها با نوع فعالیت مندرج در قبوض ارسالی مطابقت ندارد می توانند با همراه داشتن مدارک و مستندات لازم به اداره درآمد و نوسازی مراجعه و نسبت به اصلاح قبوض خود اقدام کنند.
 
وی با اشاره به اینکه توضیحات لازم در خصوص مبنای محاسبه بهای فیش های عوارض دربرگه های ارسالی به شهروندان مندرج شده است اظهار داشت : علاوه بر این موضوع ، ستاد پاسخگویی به شهروندان با حضور مسئولین نوسازی ،کسب و پیشه ، ممیز اداره کل درآمد و نوسازی شهرداری تهران و روابط عمومی منطقه تشکیل شده است و شهروندان می توانند برای رفع ابهامات خود به این ستاد واقع در اداره درآمد و نوسازی مراجعه و یا با شماره تلفن 22225006 داخلی 164 و 169 تماس حاصل کنند.
 
فخاری یادآورشد: شهروندانی که تا پانزدهم آذرماه سال جاری مبادرت به پرداخت عوارض نوسازی ،عوارض مشاغل و بهای خدمات مدیریت پسماند اقدام کنند علاوه بر 10 درصد جایزه خوش حسابی به قید قرعه مشمول جوایز خوش حسابی می شوند.
 
وی با اشاره به جوایز اختصاص یافته به شهروندان تهرانی اظهار داشت : شهروندان با پرداخت به موقع عوارض و بهای خدمات مدیریت پسماند ضمن مشارکت در توسعه و آبادانی شهر خود می توانند از تعداد 2 هزار و 25 جایزه نفیس به ارزش 15 میلیارد و 600 میلیون ریال به قید قرعه بهره مند شوند.
 
رئیس اداره درآمد و نوسازی منطقه 3 در خصوص مهلت پرداخت این فیش ها ابراز کرد: شهروندان با پرداخت عوارض خود تا پایان اسفند ماه علاوه بر معاف شدن از جریمه دیر کرد از 10 درصد عوارض خوش حسابی بهره مند  شوند.
 
فخاری در ادامه با اشاره به اینکه شهروندان می توانند از طریق روش های پرداخت غیر حضوری شامل اینترنت بانک ، تلفن بانک ،موبایل بانک و یا سایت شهرداری تهران به آدرس  www.tehran.ir  نسبت به پرداخت غیر حضوری قبوض خود اقدام کنند افزود:  به تمامی شهروندانی که بهای عوارض خود را  تا پانزدهم آذر ماه به صورت اینترنتی  پرداخت کنند،  3 امتیاز ویژه برای شرکت در قرعه کشی تعلق می گیرد.
 
رئیس اداره درآمد و نوسازی در خصوص روش های پرداخت حضوری گفت : شهروندان می توانند با مراجعه به کلیه شعب بانک های شهر ،ملی،ملت ،تجارت،صادرات ،مسکن ،پست بانک، اقتصاد نوین،پارسیان، سامان ،سینا در سطح شهر تهران و یا دستگاههای خودپرداز قبوض خود را به صورت حضوری پرداخت کنند.
 
فخاری همچنین در خصوص پرداخت عوارض خودرو گفت : شهروندان با پرداخت این عوارض از طریق سامانه اینترنتی www.tehran.ir  ویا  مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک شهر می توانند در توسعه حمل و نقل عمومی شهرسهیم باشند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری تهران در سال های اخیر   در تلاش است با بررسی موقعیت ها و ظرفیت های درآمدزائی ، درآمدهای ناپایدار را کاهش و درآمدهای ثابت را جایگزین آن کند گفت : عوارض نوسازی و کسب و پیشه و پسماند وعوارض خودرو از جمله سرفصل های درآمد پایدار محسوب می شوند.
انتهای پیام/
برچسب ها: تشکیل ، ستاد ، شهروندان ، فیش ، عوارض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.