قهرمان مسابقات کشتی آزاد نظامیان جهان گفت: با توجه به قهرمانی در مسابقات نظامیان جهان انگیزه بالایی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی دارم و تا به این مهم نرسم دست از تلاش برنخواهم داشت.

اسماعیل نجاتیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:در مسابقات نظامیان جهان هر چند از ناحیه دنده دچار آسیب دیدگی شدم  اما کشتی های خوبی گرفتم و خوشبختانه توانستم با اقتدار روی سکوی نخست قرار بگیرم.

وی درباره سطح این مسابقات اظهار داشت:به دلیل جایگاهی که کشتی ایران در جهان دارد هر تورنمتی که در کشور ما برگزار می شود به طور حتم کیفیت مطلوبی خواهد داشت حالا چه برسد به این که رقابتی در قالب نظامیان جهان باشد.

آزاد کار وزن 84 کیلو گرم کشورمان افزود:در این مسابقات کشتی گیران خوبی حضور داشتند که حریف قزاق من یکی از آنها بود و فکر می کنم به طور کلی این مسابقات آنقدر جذابیت داشت که علاقه مندان به کشتی رضایتشان جلب شده باشد.

وی درباره وضعیت فعلی خود گفت:هم اکنون که رقابتهای لیگ برتر کشتی آغاز شده تمریناتم را زیر نظر کادر فنی تیم استیل آذین دنبال می کنم. در هفته نخست این مسابقات مقابل احسان امینی قرار گرفتم که روی چند اشتباه بچه گانه مغلوب شدم اما مطمئن باشید در هفته های آینده با قدرت جبران خواهم کرد.

نجاتیان درپاسخ به این سوال که آیا با وجود احسان لشگری به دوبنده تیم ملی هم فکر می کند گفت:برای احسان لشگری احترام زیادی قائل هستم او از دوستان خوب من است اما مطمئن باشید به سادگی قید دوبنده تیم ملی را نخواهم زد وبرای رسیدن به این مهم با همه وجود تلاش خواهم کرد.

کشتی گیر مشهدی کشورمان در خاتمه گفت:همانطور که احسان لشگری با قدرت توانست برای حضور در المپیک 2012 ملی پوش شود من هم در این مدت که تا بازی های آسیایی کره جنوبی فرصت داریم طوری تمرین می کنم که نماینده وزن 84 کیلو گرم کشورمان در این رقابتها باشم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نجاتیان ، نظامیان ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار