پس از شکست ثامن الحجج(ع) سبزوار؛

دودانگه: خوشحالم در یک فینال زودرس پیروز میدان بودیم/با قدرت برای قهرمانی پیش خواهیم رفت

مربی تیم کشتی آزاد استیل آذین ایرانیان گفت: رقابت تیم ما در هفته نخست مقابل ثامن الحجج(ع) سبزوار یک فینال زودرس بود که به لطف خدا پیروز شدیم.

علی اکبر دودانگه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به حساسیت مسابقاتی که در هفته نخست بنا به دلایل مختلفی که وجود دارد مقابل تیم مدعی ثامن الحجج(ع) سبزوار قرار گرفتیم که طبق برنامه ریزی های که از قبل انجام داده بودیم توانستیم با نتیجه 4 بر 3 به برتری برسیم.

وی درباره عملکرد کشتی گیران تیم استیل آذین در این مسابقه اظهار داشت: در وزن 55 کیلو گرم امید جلالی بهار خیلی خوب توانست کشتی را اداره کند و در نهایت نیز برتر میدارن شود.در وزن 60 کیلو گرم به حسن مرادقلی یک برنامه دادیم که 50 درصد آن را اجرا که ودر لحظاتی که 4 بر صفر پیش افتاد همه چیز را تمام شده دانست و اگر آن طور که گفته بودیم مبارزه می کرد مطمئن باشید پیروز می شد.

در وزن 66 کیلو گرم میثم نصیری نتوانست کشتی خوبی بگید و خیلی راحت مقابل ماگمود قربان علی یف نتیجه را  واگذار کرد.در وزن 74 و 96 کیلو گرم دنیش چارگوش  و عبدالسلام گادیسوف نفرات خارجی تیم آن طور که انتظار داشتیم عمل کردند و با اقتدار حریفان خود را شکست دادند.

در وزن 84 کیلو گرم اسماعیل نجاتیان با توجه به این که دو هفته گذشته در مسابقات نظامیان جهان حضور داشت کمی خسته بود و  در چند مرحله نتوانست از زیرگیری های خود امتیاز بگیرد در نتیجه مغلوب شد و در نهایت محمد رضا آذر شکیب در وزن 120 کیلو گرم خیلی عالی و بی نقص مبارزه کرد و بدون حرف و حدیث توانست پرویز هادی از پیش رو بردارد.

دارنده مدال طلای آسیا تصریح کرد:ما مزد برنامه ریزی و زحماتی را که در این مدت در اردوی تیم کشیدیم گرفتیم و  خوشحالم از این که در یک فینال زود رس پیروز میدان بودیم.

وی افزود:نباید در باد این پیروزی بخوابیم به همین منظور با برنامه ریزی که انجام داده ایم برای قهرمانی در این دوره از مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد با قدرت در تمامی دیدارهای حاضر خواهیم شد.

در هفته نخست مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد تیم استیل آذین ایرانیان با نتیجه 4 بر 3 میزبان خود موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار را شکست داد که نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است:

ثامن الحجج(ع) سبزوار3-استیل آذین ایرانیان4(اسامی کشتی گیران ثامن الحجج(ع) در ابتدا آمده است)

55 کیلوگرم: یاسر حیدرقلی نژاد – امید جلالی بهار، برنده (5-7)
60 کیلوگرم: بخان گویگوریف، برنده– حسن مرادقلی (9- 4)
66 کیلوگرم: ماگمود قربان علی یف، برنده – میثم نصیری (8- صفر)
74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی – دنیس سارگوش، برنده (1- 8)
84 کیلوگرم: احسان امینی، برنده – اسماعیل نجاتیان (6- 2)
96 کیلوگرم: عرفان امیری – عبدالسلام گادیسوف، برنده (صفر- 8)
120 کیلوگرم: پرویز هادی – محمد رضا آذرشکیب، برنده (صفر- 7)

 انتهای پیام/مح
 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار