پنج نفر بر اثر انفجار بمبهایی که تروریستها کار می گذارند و در حملات خمپاره‌ای آنها در دمشق و حومه شهر حمص کشته و شمار دیگری زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ؛ سه شهروند سوری در حمله خمپاره ای دیروز تروریستها به شهر جرمانا و منطقه حمیدیه در دمشق کشته شدند.

یک منبع در پلیس به سانا گفت دو نفر از کشته‌‌ها رفتگر بودند و بر اثر انفجار بمبی که تروریستها در مقابل یکی از فروشگاهها در محله کلاسه کار گذاشته بودند کشته شدند.این منبع گفت شماری از شهروندان نیز بر اثر این انفجار زخمی شدند و خسارات زیادی به فروشگاهها و خودروها وارد شد.

این منبع افزود تروریستها یک گلوله خمپاره به ورودی منطقه عصرونیه در بازار حمیدیه شلیک کردند که بر اثر آن یک نفر کشته شد و شماری از جمله زن و کودک زخمی شدند.این منبع گفت هفت نفر دیگر بر اثر اصابت گلوله خمپاره به رستورانی در خیابان باب برید در نزدیکی بازار حمیدیه زخمی شدند.تروریستها دو گلوله خمپاره به خیابان مدارس در شهر جرمانا در حومه دمشق شلیک کردند که به زخمی شدن سه نفر منجر شد.

دو نفر نیز در حومه حمص بر اثر بمبی که تروریستها کار گذاشته بودند زخمی کشته شدند. یک منبع به سانا گفت تروریستها بمبی را در جاده مریمین قرمص در حومه شمالی حمص منفجر کردند که به کشته شدن یکی از شهروندان منجر شد.این منبع افزود یک نفر دیگر به هنگام کشاورزی در یکی از مزارع روستای مشرفه بر اثر انفجار بمب کشته شد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار