دستیار ویژه رئیس‌جمهور درباره گزارش عملکرد 100 روزه دولت گفت: وزرا هم در تهیه این گزارش دخیل هستند، این گزارش در همه بخش‌هاست و مشارکت دارند، هرجا که لازم باشد وزرا نیز گزارش را ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حسین فریدون" دستیار ویژه رئیس‌جمهور که در مراسم ختم والده دکتر نجفی حضور داشت در جمع خبرنگاران درباره گزارش عملکرد 100 روزه دولت اظهار داشت: این گزارش در همه بخش‌هاست و شخص رئیس‌جمهور این گزارش را اعلام می‌کند.
 
وی ادامه داد: وزرا هم در تهیه این گزارش دخیل هستند این گزارش در همه بخش‌هاست و مشارکت دارند، هرجا که لازم باشد وزرا نیز گزارش را ارائه می‌کنند.
 
دستیار ویژه رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه  100 روز دولت برای ارائه گزارش از چه زمانی آغاز می‌شود گفت: از روزی که دولت کارش را شروع کرده است 100 روز آغاز می‌شود، یعنی اولین جلسه‌ای که با کابینه جدید آغاز شده 100 روز شروع شده است.
 
وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ارائه گزارش 100 روزه برای وزارت ورزش نیز صدق می‌کند، یا خیر خاطرنشان کرد: هر چیزی که در حوزه سرپرستی انجام شده باشد، گزارش آن ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مراسم ، ختم ، والده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار