تمام عواید فروش کتاب "روزهای گمشده" نوشته "حوریه مشتاق پور"، که دوشنبه بیستم آبان ماه در فرهنگسرای ارسباران رونمایی شد، به بنیاد بیماران خاص اختصاص داده می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران  کتاب "روزهای گمشده" به قلم "حوریه مشتاق پور" ، داستان زنی است به نام "فرشته"  که در آستانه چهل سالگی، دچار بحران های  شدیدی روحی می شود و تصمیم می گیرد که به تمام مشکلات نه بگوید و برای خودش زندگی کند. اما در همین زمان متوجه می شود که سرطان دارد و این موضوع باز هم زندگیش را تغییر می دهد.
بنابر این گزارش "حوریه  مشتاق پور"، وی در رابطه با اولین  کتاب داستان بلند خود گفت : من این کتاب را به دلیل علاقه ام به بیماران خاص و افرادی که به بیماری سرطان مبتلا هستند، تقدیم می کنم و تمام عواید حاصل از فروش این کتاب به بنیاد بیماران خاص اختصاص داده می شود.
لازم به ذکر است در مراسم رونمایی این  کتاب در فرهنگسرای رسانه، "شیوا مقانلو" نویسنده مترجم، "نازنین جودت"، نویسنده و مترجم، "مصطفی علیزاده" سردبیر مجله اینترنتی "داستان" ،"دکتر ناصر رضایی پور"، مسئول بنیاد بیماران خاص و "فرزین محبی"،  طنز نویس حضور داشتند.
گفتنی است، "روزهای گمشده" در صد و بیست و چهار صفحه، به قیمت 6 هزار و پانصد تومان و از سوی انتشارات "کار آفرین" روانه بازار کتاب می شود.

انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار