رمان "شب دریا" اثر کامران پارسی‌نژاد به انتشارات برای چاپ "عصر داستان" سپرده شد.

کامران پارسی‌نژاد، نویسنده  و منتقد ادبی به خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: رمانم را با عنوان شب دریا به انتشارات عصر داستان برای چاپ سپردم موضوع اصلی کتاب  جنگ 8 ساله و دفاع مقدس است.
 
وی افزود: در کتاب شب دریا به رویدادهای جنگ 8 ساله  ایران و عراق و شرایط کنونی جامعه پرداختم این کتاب با تیتراژ 3 هزار نسخه چاپ خواهد شد.
 
پارسی نژاد ادامه داد: در حال انجام یک کار پژوهشی با موضوع نقد و بررسی ادبیات داستانی از دوران مشروطه تا دوران قاجار هستم در این کار پژوهشی کتابی درباره مکاتب ادبی ایران نوشته نشده است.
 
این نویسنده تصریح کرد: نقد و بررسی ادبیات داستانی از  ادبیات مشروطه تا دوران قاجار تحلیلی بر ادبیات داستای با توجه به اتفاقات سیاسی  جامعه است این پژوهش در دست نگارش است و تا 6 ماه آینده تکمیل خواهد شد.
 
 این منتقد ادبی بیان کرد: پژوهشی ادبیات داستانی از ادبیات مشروطه تا دوران قاجار بیشتر جریانی است که به وسیله آن بتوانیم مکاتب ادبی ایران را شناسایی کنیم مشروطه را از نظر تاریخی، ادبی و تاثیر ادبیات را در مشروطه بررسی می کنیم.
 
 وی با اشاره به تقابل بین رویدادهای سیاسی با ادبیات داستانی و مقایسه آنها در پژوهش ادبیات  داستانی از ادبیات مشروطه تا دوران قاجار اظهار داشت.
 
 پارسی نژاد با اشاره به حالت جستجو در پژوهش ادبیات داستانی اش عنوان کرد: در این پژوهش سعی دارم مسائل پنهان در ادبیات داستانی را بیان کنم.

انتهای پیام/اس

برچسب ها: ادبیات ، کتاب ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.