رئیس هیئت کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) در دیدار با معاون دبیر کل حزب بعث سوریه بر حمایت تشکیلات خودگردان فلسطینی از حل وفصل سیاسی بحران سوریه و مداخله نکردن در امور داخلی این کشور تأکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ؛ پایگاه اینترنتی روزنامه المنار فلسطین چهارشنبه با اعلام این خبر افزود زکریا الاغا گفت:« تروریستها مسئول اتفاقات اردوگاههای فلسطینی در سوریه هستند.»وی گفت رهبران فلسطینی از تلاشهای سوریه برای حمایت از اردوگاهها و تسهیل مأموریت این هیئت در سوریه قدردانی می کنند.

هلال هلال معاون دبیر کل حزب بعث سوریه نیز در این دیدار تصریح کرد آرمان فلسطین هسته مرکزی آگاهی ملت سوریه است و سوریها امکان ندارد در دفاع از برادران فلسطینی خود بی‌طرف بمانند. هلال هلال گفت حزب بعث در قبال فلسطین و عربی بودن آن یک نگاه ثابت دارد و در قبال آن متعهد است و فلسطین را قلب جهان عرب می‌داند.

این مقام سوری افزود جنگ تروریستی علیه سوریه ناشی از پایبندی دولت این کشور به مسائل قومی و در صدر آن آرمان فلسطین و پافشاری سوریها بر حق ملت فلسطین در مقابل اشغالگری صهیونیستها در هر نقطه از خاک اشغالی عربی است.

هلال هلا گفت تروریستها و حامیان آنها فلسطینیان را در سوریه هدف قرار داده‌اند همچنانکه سوریها را نیز به دستور رژیم صهیونیستی آماج حملات خود قرار داده اند تا به اهداف خود در لغو حق بازگشت آوارگان فلسطینی و ایجاد جدایی بین ملتهای سوریه و فلسطین برسند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار