فرمانده پلیس راه شهید نوروزی با اشاره به آغاز عزیمت زائران در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی به سمت مشهد از ترافیک نیمه‌سنگین و روان خروجی آزادراه شهید شوشتری خبر داد.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد سرهنگ عیدی‌نژاد فرمانده پلیس راه پاسگاه سه‌راه باغچه افزود: عزیمت زائران در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی به مشهد مقدس از این محور آغاز شده و هم‌اکنون شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در این مسیر هستیم.

وی با بیان اینکه وضعیت ترافیک جاده‌های دیگر استان از جمله مشهد به سمت شمال نیز در خروجی نیمه‌سنگین و روان گزارش شده افزود: ترافیک ورودی به شهر مشهد نیز از این جاده‌ها عادی اعلام شده است.

عیدی‌نژاد با اشاره به تعطیلات پیش رو از رانندگان خواست برای جلوگیری از حوادث احتمالی در مسیر به توصیه‌های ماموران پلیس توجه و با سرعت مطمئن حرکت کنند.

وی بستن کمربند ایمنی، خودداری از خوردن و آشامیدن و مکالمه با تلفن همراه حین رانندگی، رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی، استفاده از راهنما در هنگام تغییر مسیر و پرهیز از سرعت غیرمجاز را از مواردی دانست که رعایت آنها در مسافرت برای رانندگان ضروری است.

فرمانده پلیس راه پاسگاه باغچه با بیان اینکه واژگونی خودرو ناشی از خستگی و خواب آلودگی مهم‌ترین حادثه در مسیر تهران ـ مشهد است، خاطرنشان کرد: رانندگان برای پرهیز از این حوادث در طول مسیر و در فواصل معین، مدتی توقف کرده و پس از استراحت ادامه مسیر دهند/س.

برچسب ها: زائر ، مشهد ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.