موجودات فضایی به کره زمین حمله کرده ا‌ند و قصد دارند آن را از بیخ و بن ریشه کن کنند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران،‌ پس از حمله موجودات فضایی به زمین، ر‌بات‌های غول‌پیکری که انسان‌ها آن‌ها را هدایت می‌کنند و برای همین جور موقع‌ها ساخته شده‌ا‍‌ند، توسط انسان‌ها آماده می‌شوند تا به جنگ فضایی‌ها بروند و این تهدید را خنثی کنند.  
 
کارگردان فیلم، گیلر‌ مو دل تورو، داستانی عجیب درباره موجودات عظیمی به نام "کا‌یجو" می‌گوید که از یک دروازه چند بعدی خارج می‌شوند. این دروازه از اقیانوس سر برآورده است. برای مبارزه با آن‌ها، انسان‌ها باید "جایگر‌" ها‌یی (رو‌بات های عظیم) بسازند که هر کدام دو خلبان نیاز دارند.

جلوه‌های این فیلم غیر قابل توصیف است و تماشای آن قطعا سرگرمی خوبی در تابستان خواهد بود. گیو‌مو دل تورو چند سال از وقت خود را صرف پیش تولید سه گانه "ها‌بیت" کرد و قرار بود این مجموعه را کارگردانی کند. اما به دلیل مشکلات پیش آمده و به تعویق افتادن پروژه، از ساخت این فیلم‌ها  کناره‌گیری کرد تا پیتر جکسون جای او را بگیرد.  

نام دل تورو حالا تنها به عنوان فیلم‌نامه نو‌یس ها‌بیت در عنوان بندی ذکر شده است.

"حاشیه اقیانوس آرام" فیلمی بود که دل تورو بعد از کنار گذاشتن "ها‌بیت" به سراغش رفت. یک اکشن ماجراجویانه و علمی-تخیلی که با بودجه 180 میلیون دلاری ساخته شده و داستانش درباره ربات های غول پیکری است که با کنترل انسان ها به جنگ بیگانگان می روند.

از دل تورو پیش از این، فیلم پر طرفدار هزار توی ‌پن(2006) و سری فیلم‌های "پسر جهنمی" را دیده بودیم. بعید به نظر می‌رسد این فیلم در بهترین حالت چیزی فراتر از یک اکشن هیجان انگیز تابستانی از کار در بیاید.

 دل تورو بعد از فیلم ساخت پینو‌کیو( با بازی کریستوفرو‌التس)، قسمت سوم "پسر جهنمی" و سر‌یالی بر اساس ابر قهرمانی ها‌لک را در برنامه دارد. 
 
بازیگران: چار‌لی ها‌نام، ادریس آلبا، ران پر‌لمن و . . .

منبع: 2 ماهنامه سینما تئاتر
برچسب ها: ل ، ل ، ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار