دکتر پیوندی گفت:تعداد زیاد نشریات در کشور به یک آفت تبدیل شده و این روند باعث می شود توزیع مقالات در سطح دانشگاههای مادر مناسب و همگن نباشد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر پیوندی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی
شهید بهشتی گفت:  ۴۷ عنوان نشریه و حدود ۲۴۰۰ مقاله در سطح دانشگاه منشر میشود و  وضعیت نشریات دانشگاه مثبت است.باید توجه داشت تولید مقالات و نمایه شدن در ISIبه تنهایی نمی تواند ملاک موفقیت باشد بلکه این مقالات و دستاوردها باید منجر به تولیدات علمی و سپس تولید ثروت شود .

وی ادامه داد: اما متأسفانه در زمینه ارتباط با صنعت به نحو مطلوبی عمل نشده است که امیدوارم با تلاش و همت مضاعف و بهره¬گیری از دانش اعضای هیأت علمی در آینده این نقص برطرف شود

پیوندی عنوان کرد:.  تعداد زیاد نشریات در کشور به یک آفت تبدیل شده و این روند باعث می شود توزیع مقالات در سطح دانشگاههای مادر  مناسب و همگن نباشد وناگزیر نشریات در سطح دانشگاه¬های مادر مجبور هستند مقالات با سطح پایین تری را منتشر کنند و این امر سبب واردشدن خدشه به سطح و اعتبار این نشریات میشود.

دکتر پیوندی در خاتمه سخنان خود با اشاره به توانمندی و قابلیت های دانشگاه خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر شرایط حاکم بر وزارت بهداشت و نظام سلامت کشور بعد از حماسه ۲۴ خرداد، ایجاد فضای همکاری و همدلی و استفاده از تمامی تجربیات و توانایی های اعضای هیأت علمی انشاءا... بتوانیم  دانشگاه را به جایگاه شایسته و بایسته آن هدایت کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نشریات ، دانشگاه ، مقاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار