معاون امور عمراني استاندار گفت: 19ميليارد ريال به کشاورزان و باغداران شهرستان تاكستان که به دلیل بارش تگرگ و باران محصولاتشان خسارت دیده بود پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ منوچهر حبيبي اظهارداشت: با توجه به خسارت وارده به كشاورزان در استان تاكستان به دلیل بارش تگرگ و باران و پيگيري هايي كه از طريق مسئولان استان و شهرستان در راستاي توجه به كشاورزان و پرداخت خسارت وارده به آنها انجام شد
 
وي، طبق آخرين گزارشي كه از طريق بانک كشاورزي استان در جهت آمار غرامت هاي پرداختي به كشاورزي بخش خرمدشت ارائه شده اين ميزان خسارت به كشاورزان و باغداران روستاهاي قاسم آباد، داكان و راكان پرداخت شده است.

معاون امور عمرانی استاندار گفت:تعداد افراد خسارات ديده را حدود دو هزار و50 نفر و سطح خسارت وارده به باغات و محصولات زراعي را دو هزارو 216 هكتار اعلام كرد.

حبيبي بیان کرد: نكته اي كه قابل اهميت است كه كشاورزان در خصوص بيمه كردن محصولات خود اهتمام داشته باشند اگر چه ميزان خسارت پرداخت شده از سوي بيمه پاسخگوي خسارات وارده نيست ولي پيگيري هاي از طريق استان و مسئولان مرتبط در حال انجام است كه پرداخت خسارت وارده تا حدودي غرامت وارده را جبران کند.

وي در پایان یادآورشد: اين پرداخت ها هنوز هم ادامه دارد و گزارش ها به صورت مستمر در اختيار مردم استان و مسئولان قرار داده خواهد شد.
  ش ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.