تیم تحریریه باشگاه خبرنگاران با پوشش 198 خبر، گزارش خبری، اخبار پوشش داده شده در رسانه‌های غربی و همچنین ضمن مخابره اخبار لحظه به لحظه، اخبار کوتاه پیامکی برای مخاطبان ارسال می‌کرد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در آخرین دور مذاکرات ایران و 1+5 که در تاریخ 16 تا 19 آبان‌ماه در ژنو برگزار شد، باشگاه خبرنگاران با اعزام خبرنگار خود به محل مذاکرات آخرین تحولات و خبرهای مذاکرات صورت گرفته بین نمایندگان ایران و 1+5 را مخابره می‌کرد.

در این میان تیم تحریریه باشگاه خبرنگاران با پوشش 198 خبر ، گزارش خبری، اخبار پوشش داده شده در رسانه‌های غربی و همچنین ضمن مخابره اخبار لحظه به لحظه، اخبار کوتاه پیامکی را نیز برای مخاطبان ارسال می‌کرد.

پوشش اخبار لحظه به لحظه باشگاه خبرنگاران از مذاکرات ژنو و نوع خبر کار شده که به صورت لحظه به لحظه بروزرسانی می‌شد ، نیاز هر مخاطب و کاربری را برای دسترسی به آخرین اخبار ژنو سهل و آسان کرده بود.

باشگاه خبرنگاران هم‌چنين 2 گزارش تصويري و يك ارتباط زنده تلفني نيز برقرار كرد. ارسال 112 پيامك در كوتاه‌ترين زمان، از وقايع اجلاس1+5 ژنو، از ديگر فعاليت‌هاي باشگاه خبرنگاران بود كه مخاطبانش را در جريان لحظه به لحظه اخبار اين اجلاس قرار مي‌داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۶:۲۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۲
خسته نباشید
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۱:۱۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۲
سلام.ممنون از تلاش فراوانتان.چگونه میتوانم اخبار پیامکی شمارادریافت کنم؟
آخرین اخبار