معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 از بازپیرایی فضای سبز بوستان ها، جنگل کاری ها و فضاهای سبز منطقه خبر داد و گفت: در این طرح 260 هزار متر مربع از فضاهای درختکاری بازپیرایی شد.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور بهبود و نمای بصری سطح شهر و زیبایی هر چه بیشتر فضای عمومی، طرح بازپیرایی و توسعه درخت در بوستان ها،‌جنگل کاری ها و فضاهای سبز حاشیه بزرگراه های سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4ادامه داد: در این طرح فضای سبز بوستان های منتظری، معینی نژاد، کلشن، آزاده و 22 بهمن با کاشت گونه های مختلف گیاهی شامل پیروکانتا، داودی، رز، صنوبر، بربریس در فضایی به مساحت 5 هکتار بازپیرایی و توسعه یافت.

ناصحی در ادامه از توسعه فضای سبز حاشیه بزرگراه‌ها و معابر سطح منطقه خبر داد و تصریح کرد: در ادامه اجرای این طرح، فضای سبز حاشیه بزرگراه شهید زین‌الدین، بلوار شاهد، خیابان شهید مطهری، گذر استقلال و شمیران نو، لوب‌های بزرگراه شهید باقری به مساحت تقریبی 100 هزار مترمربع به صورت افقی باز پیرایی شد.

وی، بازپیرایی و توسعه فضای سبز جنگل‌کاری‌ها را از دیگر اقدامات مهم منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به رویکرد توسعه اجتماعی این منطقه و ضرورت ایجاد تسهیلات رفاهی بری شهروندان، بیش از 310 هکتار از جنگل‌کاری‌های سطح منطقه بازپیرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: فضای عمودی بزرگراهی از دیگر اقدامات سال جاری بود که از ابتدای سال تاکنون 95 هزار مترمربع به صورت عمودی در حاشیه بزرگراه‌ها و خیابان‌های سطح منطقه احداث شده است.


برچسب ها: فضای ، سبز ، کاشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار