کمپانی آمازون با ارائه یک تبلت بسیار عالی و در عین حال ارزان‌تر از تبلت جدید اپل مشکلات بیشماری را برای مدیران فروش کمپانی اپل در برآورد فروش این محصول در سطح جهانی به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، محصول تبلت جدید آمازون وزنی حتی سبک‌تر از نمونه مشابه "اپل" دارد و دارای سایز۸. ۹ اینچ می‌باشد. 
 
گفتنی است از جمله ویژگی‌های منحصر بفرد این تبلت که آن را از تمامی نمونه‌های حال حاضر در دنیا متمایز می‌کند، وجود یک ردیف از زبانه‌ها در بالای صفحه نمایش است که به کاربر اجازه دسترسی سریع به خدمات آمازون مانند کتاب الکترونیکی، موسیقی، ویدئو و خرید برنامه‌ها را می‌دهد، همچنین در ردیف پایین این تبلت دارای آیکون‌هایی برای برنامه‌های کاربردی رایج مانند ایمیل و دوربین است. 
 
همینطور چنانچه کاربری به کمک نیازداشت فقط با یک فشار MAYDAY «در عرض چند ثانیه به یک نماینده خدمات مشتری ۲۴ ساعته شبانه روزی، هفت روز هفته متصل شده و اشکال خود را بر طرف می‌نماید. 

همینطور عمر باتری این دستگاه ۱۲ ساعت است در مقابل محصول اپل که ۱۰ ساعت می‌باشد 
قیمت ۳۷۹ دلاری این دستگاه در مقابل ۳۹۹ دلاری اپل یکی دیگر از جاذبه‌های مورد پسند کاربران برای خریداین دستگاه است. 

همینطور آمازون امکان استفاده از برنامه‌ها و اشتراک گذاری اطلاعات در سطح گسترده را به مشتریان می‌دهد و بازار اپل برای فروش محصول خود با چالشی بزرگ در مقابل این رقبای قدرتمند دچار شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تبلت ، اپل ، برنامه ، ویدئو ، وزن ، کاربر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار