دانشگاه شیراز موفق به کسب رتبه سوم مسابقات کشوری هوش مصنوعی شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، رئیس آزمایشگاه و مرکز تخصصی آپا دانشگاه شیراز گفت: دومین دوره مسابقات هوش مصنوعی (aaic) بمدت 4 روز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

شیخی افزود: یکصدو پنجاه تیم از 140 دانشگاه و موسسه آموزش عالی سراسر کشور برای شرکت در مسابقه اعلام آمادگی کردند که پس از ارزیابی داوران ، 70 تیم بصورت قطعی ثبت نام شدند.

وی بیان کرد: تیم آپا دانشگاه شیراز شامل مهندس هاشم هاشمی و مهندس امین آزموده به سرپرستی دکتر علی حمزه و با بهره گیری از تکنیک های نوآورانه هوش مصنوعی و داده کاوی ، موفق به کسب رتبه سوم لیگ شناسایی فایل های ویروسی در این مسابقات شد.

شیخی ، ارتقاء دانش بومی در زمینه هوش مصنوعی ، شناسایی و معرفی محصولات و شرکت های موفق داخلی مرتبط با هوش مصنوعی ، فراهم ساختن بستر های لازم برای عرضه ایده های جدید محققان و کمک به تجاری سازی آنها ، فراهم ساختن بسترهای لازم برای عرضه نیاز های سازمانها ، شرکتها و صنایع و ارائه راهکار توسط محققان و بحث و تبادل نظر میان دانشگاهیان ، محققان و صنعتگران پیرامون زمینه های مستعد همکاری را ، از مهمترین اهداف برگزاری هوش مصنوعی برشمرد و گفت: در این مسابقات سعی شده بیشتر به مسائلی پرداخته شود که مربوط به نیازهای داخلی کشور باشد./س

برچسب ها: دانشگاه ، شیراز ، هوش ، مصنوعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.