معاون امورشهری و فضای سبزمنطقه 5 گفت: همزمان با ایام سوگواری سالارشهیدان با هدف ایجاد فضای معنوی المان های مذهبی در معابر و بزرگراه های غرب تهران نصب شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مرتضی آدینه ،معاون امورشهری وفضای سبزمنطقه با اعلام این خبرگفت: در راستای ایجاد فضای مذهبی و روحانی همزمان با آغاز ماه محرم وایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) طرح هایی با مضامین شعائر اسلامی و مذهبی و پیام های عاشورا در معابر پرتردد وبزرگراهها ی سطح منطقه نصب شد.
 
وی از نصب  المان های مذهبی خبرداد وگفت: بدین منظوراز  المان های مذهبی سرو درمیدان صادقیه وهمچنین جنت آباد رونمایی شد.
 
به گفته آدینه المان مذهبی اسماءالحسنی از دیگر طرح های اجرایی  است که دربزگراه  شهید  ستاری جنوب خروجی شیخ فضل الله نصب شد.
 
معاون شهردار منطقه 5 درادامه از نصب پیام های قرانی درمعابر خبرداد وگفت:در طرح های اجرایی از آیات قرآنی و احادیث کوتاه و تاثیر گذار استفاده شده است تا هم عابر پیاده و هم سواره مفهوم پیام را دریافت کنند.
 
آدینه ادامه داد: نصب پرچم های سوگواری به رنگ سبز تیره و مشکی در میادین سطح منطقه، نصب پارچه های سبز و مشکی ساتن نصب ریسه پرچمی با رنگ های مشکی در خیابان های منطقه و ... نیز از دیگر برنامه ها برای سوگواری در این ایام است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار