دبیر اجرایی سومین همایش منطقه ای کیفیت و صنعت ساختمان جنوب کشور در شیراز گفت: رعایت استانداردهای ساختمانی و نیز افزایش کیفیتی سازهای نوین موجب کاهش خسارت ها در شرایط بحران می شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، محمد رضا شجاعی در این همایش منطقه ای ادامه داد: رعایت استانداردهای ساختمان و افزایش کیفیت همچنین عاملی برای ارتقای سطح سلامت ، ایمنی و بهداشت کار است.

وی افزود: باید باور تقویت کیفیت ساخت را در مدیران دو بخش دولتی و خصوصی افزایش دهیم.

این مسوول بیان کرد: کیفیت زیرساخت استاندارد است که اگر این امر مورد توجه مدیران و کارورزان قرار گیرید در مواجهه با بحران های احتمالی شاهد کاهش تلفات و هزینه ها خواهیم بود.

شجاعی گفت: ارایه آموزش های کاربردی مبتنی بر دانش و برگزاری میز مذاکرات کاری دو هدف عمده در برگزاری این همایش منطقه ای دو روزه است.

وی با بیان این مطلب که برگزاری این نشست به تقویت دانسته های علمی مدیران و پیمانکاران در دو بخش دولتی و خصوصی منتهی خواهد شد افزود: استقبال برای حضور در این همایش از استانهای فارس ، بوشهر ، کهکیلویه وبویر احمد و خوزستان چشمگیر و اهداف این همایش با موفقیت پیگیری شد.

دبیر اجرایی سومین همایش منطقه ای جنوب کشور ادامه داد: ارتقای کیفیت و رعایت استانداردهای دانش بنیان ما را در تفکر مدیریت بحران های غیر مترقبه یاری خواهد کرد و ما باید این تفکر را در نظام مدیریتی کشور در خصوص رعایت کیفیت و افزایش استاندارد با اعمال روش های کاربردی تقویت کنیم.

این همایش با مشارکت شرکت آلوباند، سازمان قطار شهری و شهرداری شیراز و با حضور کارشناسان ساختمان از استان های فارس ، بوشهر ، کهکیلویه و بویر احمد وخوزستان در شیراز برگزار شد.

اولین و دومین همایش منطقه ای جنوب کشور نیز به میزبانی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن شیراز و مشارکت شرکت مخابرات استان فارس در سالهای 1390 و 1391 برگزار شده است./س

برچسب ها: کاهش ، خسارت ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.