مديركل راه و شهرسازي استان مازندران گفت : با اختصاص 46 ميليارد تومان اعتبار از محل فروش سهام ، عمليات ارتقاء و تعريض محور هراز شتابي مضاعف گرفت.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سيد علي اسد ضمن اعلام اين مطلب اظهار داشت : محور هراز يكي از شريانهاي مهم مازندران است كه اين استان را به پايتخت كشورمتصل كرده و از آنجا كه اين محور داراي قدمتي تاريخي مي باشد ، طبيعي است كه مشخصات و درجه آن با شرايط حمل و نقل و ترافيك امروز مطابقت نداشته باشد ، از اين رو عمليات تعريض و چهار خطه شدن آن از سال 1386عمليات آن اجرايي شد.

قائم مقام وزير در مازندران افزود : در سالهاي گذشته اين اداره كل توانسته 40 كيلومتر از محور ارتباطي هراز را تعريض ( ايجاد باند سبقت و چهارخطه ) كرده و درحال حاضر نيز 70 كيلومتر از تعريض اين محور در حال انجام بوده كه ان شاء الله با انجام اين عمليات شاهد كاهش تصادفات و سوانح رانندگي در اين محور مهم و حياتي استان باشيم.

وي تصريح كرد : اين اداره كل علاوه بر عمليات راهسازي در حال حاضر عمليات احداث 8 دستگاه پل بزرگ و همچنين 13 دستگاه تونل را در سطح محور مذكور به اتمام رسانيد.

 اسد در خصوص بكار گيري نيروي انساني و ماشين آلات راهسازي در محور مذكور اظهار داشت: در حال حاضر بيش از 700 نفر نيروي انساني با 432 دستگاه از انواع ماشين آلات راهسازي ، 6 دستگاه سنگ شكن و 7 دستگاه بتن ساز در سطح محور هراز مشغول عمليات تعريض و چهار خطه هستند.

وي در ادامه كمبود اعتبارات را عاملي مهم در جهت كندي پيشرفت فيزيكي عمليات اجرايي اين محور دانست و تصريح كرد: در حال حاضر علاوه بر مشكلاتي از قبيل نبود مصالح مرغوب ، شرايط خاص آب و هوايي و جغرافيايي منطقه ، كمبود اعتبارات و منابع مالي مناسب ، شرايط كاري را در اين محور با مشكل جدي مواجه كرده است.

مديركل راه و شهرسازي استان مازندران ضمن اعلام رضايت از اجراي عمليات تعريض محور هراز عنوان كرد : خوشبختانه با توجه به حضور مهندسان متعهد و كار آزموده در محل پروژه ، اميد آن است تا هرچه زودتر شاهد بهره برداري نهايي از پروژه بوده ، چرا كه حق مردم شريف ايران اسلامي است كه جاده هايي ايمن و استاندارد داشته باشند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار