معاون امور صنایع و اقتصاد سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تاکنون 205 میلیون دلار تسهیلات ارزی از محل صندوق توسعه ملی به طرح‌های صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی پرداخت شده است.

رسول جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به ارائه تسهیلات ریالی و ارزی به واحدهای صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی، اظهار داشت: تاکنون 158 طرح تولیدی و صنعتی برای دریافت این تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی‌شده‌اند.

وی به میزان تسهیلات ریالی در نظر گرفته شده برای طرح‌های صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی اشاره کرد و ابراز داشت: این رقم 3 هزار و 440 میلیارد ریال است.

جلیلی با اشاره به بانک‌های عامل آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: بانک‌های صنعت و معدن، تجارت، سپه، رفاه کارگران، ملی، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و توسعه تجارت موظف به پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی و صنعتی معرفی‌شده هستند.

معاون امور صنایع و اقتصاد سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: بخشی از تسهیلات ریالی برای طرح‌های در حال احداث و بخشی دیگر به عنوان سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: تاکنون 920 میلیارد ریال تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی به واحدهای صنعتی و تولیدی معرفی‌شده آذربایجان غربی به بانک‌های عامل پرداخت شده است.

جلیلی به پرداخت تسهیلات ارزی به واحدهای صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: 220 میلیون دلار طرح به صندوق توسعه ملی معرفی شده است که از این تعداد 205 میلیون دلار تسهیلات ارزی از محل صندوق توسعه ملی برای طرح‌های صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی پرداخت شده است./س

برچسب ها: دلار ، صنعت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.