نخستين روز مسابقات انتخابي تيم ملي تکواندوی نوجوانان دختر، با معرفي سكونشينان اوزان فرد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات انتخابي تيم ملي نوجوانان دختر،‌ به منظور حضور در مسابقات جهاني 2014 چين تايپه و كسب سهميه المپيك، از پنج شنبه 16 آبان در خانه تکواندوی تهران آغاز شده که در روز نخست اوزان فرد به روی شیاپ چانگ رفتند.

در نخستين روز مسابقات، 110 تكواندوكار در اوزان فرد (42-،‌ 46-،‌ 53-،‌ 59-،‌ 68- كيلوگرم) از 20 به رقابت پرداختند.

در وزن اول نگار شيري از البرز و شكيلا كلهر از قزوين اول و دوم شدند و مژگان زادمحمد از تهران و سيده وجيهه عادلي از گيلان عنوان سوم مشترک را بدست اوردند.

در وزن سوم مهسا نوروزي از تهران و شيما محمد پور از آذربايجان شرقي در مکان های اول و دوم قرار گرفتند و حديثه بي شريك از البرز و ناهيد كيايي از اصفهان عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن پنجم كيميا عليزاده از البرز و طاهره شريفي از مازندران اول و دوم شدند و هاژين محمدنژاد از كردستان و شقايق خان جاني از تهران به مقام سوم مشترک رسیدند.

در وزن هفتم فاطمه سادات شاه صاحب از تهران و پريسا جوادي عناوین اول و دوم را بدست آوردند و فرزانه نصرتي از آذربايجلان شرقي و زهرا شيدايي بر سکویسوم مشترک ایستادند.

و در وزن نهم نيلوفر ذكريايي از تهران و مونا طالب ضيابري از گيلان اول و دوم شدند و فرشته امرجي از مازندران و شادي رستمي كيا از مركزي به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

گفتنی است، رقابت های اوزان زوج در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار