معاون امور عمرانی استانداری همدان با معرفی نوروز سرابی به عنوان شهردار اسدآباد گفت: تاکنون ابلاغ تصدی شهرداری برای 18 شهردار استان همدان صادر شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، خسرو سامری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار اسدآباد با بیان اینکه جمعیت کل استان یک میلیون و 750 هزار نفر است، اظهار داشت: 56 درصد این جمعیت در 29 شهر و 48 درصد آن در روستاها ساکن هستند که این آمار نشان از اهمیت توجه به مدیریت شهری دارد.

وی افزود: سامان‌دادن سطح شهر و خدمات ارائه شده باید توسط شهرداری و مدیریت شهری انجام گیرد.

معاون امور عمرانی استانداری همدان شهر اسدآباد را دروازه ورودی استان همدان خواند و گفت: قرار گرفتن این شهر در مسیر ترانزیتی کربلا و عتبات عالیات اهمیت این شهر را چندین برابر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ایران را در مجامع مختلف با نام سیدجمال‌الدین اسدآبادی می‌شناسند، افزود: این شخصیت والامقام از این دیار برخاسته است پس باید در مباحث فرهنگی، تاریخی و سیاسی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

سامری با اشاره به کاهش اعتبارات ملی و استانی در سال‌های اخیر، گفت: با وجود کمبود اعتبارات در سال‌ جاری شاهد بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر بودیم.

وی در خصوص کنارگذر شهر اسدآباد نیز، گفت: این پروژه یک پروژه ملی است که فرماندار شهرستان باید تملک 700 متر اراضی را پیگیری کند.

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه اسدآباد دارای دو نقطه منفصل شهری است، تصریح کرد: این دو نقطه نیز با پیشنهاد مسئولان به منطقه شهری افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: البته توسعه نامتوازن شهری به لحاظ ساخت و ساز غیر مجاز امری است که باید با آن برخورد شود.

سامری با بیان اینکه در 45 روز گذشته از 29 شهر برای 18 شهردار ابلاغ تصدی شهرداری صادر شده است، افزود: تنها معرفی و صدور ابلاغ دو شهردار باقی مانده که در دست انجام است.

وی با معرفی نوروز سرابی به عنوان شهردار جدید اسدآباد، گفت: ایشان فردی موفق است که سابقه مدیریت در شرکت آب و فاضلاب، شهرداری سنقر و مشاور بخش خصوصی را در کارنامه خود دارد.

معاون عمرانی استاندار همدان با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات رحیم الوندی گفت: ایشان نیز در حوزه معاونت سیاسی استانداری همدان مشغول فعالیت شدند.
برچسب ها: همدان ، شهردار ، اسدآباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.