نمایش "شب بخیر مادر" به کارگردانی "سوگل بابایی" با روایتی از دغدغه‌های جامعه امروز، بعد از پذیرش در مرحله بازبینی در سالن انتظامی خانه هنرمندان به اجرا خواهد رفت.

مهشید بابایی، کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر در مرحله تمرین نمایش "شب بخیر مادر" به نویسندگی مارشا نورمن هستیم که باید مورد بازینی قرار گیرد و بعد از آن احتمالاً این نمایش را در جشنواره دانشجویی به روی صحنه می‌بریم.  
 
وی افزود: این اثر، داستان مادر و دختری است که شبی را با هم می‌گذرانند و دختر با ناکامی‌های پیش آمده قصد خودکشی دارد به طوری که مادر این دختر با شنیدن صحبت‌های فرزندش اشتباهات خود را می‌پذیرد.  
 
این کارگردان تئاتر عنوان کرد: مشکلات و ناکامی‌های این دختر با تعدادی از افراد جامعه ما تشابه دارد و به خاطر داشتن دغدغه مشترکی حرف‌هایی برای گفتن دارد. عکس العمل جامعه ما در برابر این ناکامی‌ها متفاوت هست اما نوع مشکلات و ناکامی با مسائل اطراف ما اشتراک دارد.  
 
بابایی خاطر نشان کرد: این نمایش در اواخر دی ماه در سالن انتظامی خانه هنرمندان تحت بازبینی قرار می‌گیرد و درصورت پذیریش در این مرحله، اردیبهشت ماه در سالن انتظامی خانه هنرمندان اجرا خواهیم داشت.  
 
لازم به ذکر است؛ "نمایش شب بخیرمادر" به کارگردانی "سوگل بابایی" و با بازی" مینا بخشی" و "سوگل بیات" به روی صحنه خواهد رفت.
 
انتهای پیام/ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار