سری جدید "شهر دایناسورها" در 17 قسمت به صورت هفتگی از شبکه تماشا پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا،شبکه تماشا که تاکنون سریال های پرطرفدار دیگر شبکه‌ها را بازپخش می‌کرد با "شهر دایناسورها" پخش سریال‌های اختصاصی را  آغاز کرد و قرار است از این هفته سری جدید این سریال را روی آنتن ببرد.

مدیر تامین برنامه این شبکه درباره این سریال گفت: "شهر دایناسورها" که محصول مشترک آلمان، انگلیس و آمریکاست برای نمایش از این شبکه، خریداری و دوبله شده بود. قرار است این هفته با کاراکترهای جدید ماجراهای جدیدی را در این شهر شگفت‌انگیز  در قاب شبکه تماشا ببرد.

اضافه شدن کاراکترهای جدید به مجموعه شهر دایناسورها  به این مجموعه تخیلی  جالب توجه است  چون باعث خلق حوادث جدید در این شهر شده است.

 وی افزود:این سریال‌های متنوع و در اکثر موارد پرهزینه در دنیای عجیب امروزی جای سینما، تئاتر دنیای پسین تر را نیز گرفته و به غول‌هایی بدل شده‌اند که گاه میلیون‌ها انسان از سراسر دنیا را در ساعتی مشخص در پای یک شبکه خاص گردهم آورده و ما نیز در شبکه تماشا این هدف را دنبال می‌کنیم و می‌خواهیم مخاطبان خود را راضی نگه داریم.

حمیدرضا سرافرازی با اعلام این که سریال مذکور که در 18 قسمت دوبله شده، به صورت هفتگی در روزهای جمعه، ساعت 22 از شبکه تماشا پخش خواهد شد .

شايان ذكر است؛ مجموعه "شهر دايناسورها" مجموعه‌اي 17 قسمتي است كه تاكنون 7 قسمت آن پخش شده و قسمت 8 آن جمعه 17 آبان  از شبكه "تماشا" روي آنتن مي‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۰ دی ۱۳۹۲
لطفا سریال پر طرفدار فرار از زندان را پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۲
خیلی کم این سریال رو نگا میکنن
همه منتظر جومونگ هستن وقتی جومونگ نمیذاره خیلیا دیگه شبکه تماشا رو نگا نمیکنن
آخرین اخبار