تیزر تبیغاتی فیلم سینمایی "بزرگ مرد کوچک" با لطف "سید عزت الله ضرغامی" رئیس رسانه ملی برای این اثر دفاع مقدسی رایگان تمام شد.

 صادق دقیقی، کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: هنگام ساخت یک برنامه دفاع مقدسی برای شبکه دو در خوزستان از موضوع زندگی "شهید بهنام محمدی" با خبر شدن و ایده اولیه ساخت فیلم سینمایی "بزرگ مرد کوچک" از همان‌جا به ذهنم رسید.
 

وی افزود:  به عنوان یک کارگردان فیلم اولی ضمن مواجه با مشکلات بسیار همچون کمبود بودجه و لوکیشن‌های سخت نتوانستم از بازیگران مورد نظرم استفاده کنم.
 
وی ادامه داد: با وجود برخی مشکلات در فیلم‌نامه این اثر اما اصول درام را در آن رعایت کردیم و در جشنواره  فیلم فجر تماشاگران تنها از جلوه‌های ویژه آن شکایت داشتند.
 
دقیق عنوان کرد: به طور کلی از فروش این فیلم ناراضی و ناراحت هستیم زیرا نه در تولید آن و نه در اکران هیچ حمایتی  نشد تنها موفق به اخذ 50 مییلون وام از فارابی شدیم و درحالیکه برخی از خبرگزاری های مبلغ این وام را دو میلیارد تومان اعلام کرده بودند.

این کارگردان تصریح کرد: حوزه هنری با وجود دادن شعارهایی مبنی بر دفاع از فیلم های ارزشی تنها یک پوستر 50 در 70 برای تبلیغات "بزرگ مرد کوچک" در اختیار ما گذاشته در حالیکه ما حتی یک بیلبورد نیز نداریم و تیزر تبیلغاتی آن به لطف  رئیس رسانه ملی به صورت رایگان برای ما تمام شد.
 
دقیقی اظهار داشت: گلایه ی دیگر من این است که چرا با وجود 200 سینما در کشور فیلم ما حتی یک سینما هم در سئانس بعدازظهر ندارد.
 
این کارگردان ادامه داد: فیلم بعدی خودم با عنوان "بهار در پاییز" که محتوای دفاع‌مقدسی دارد را در صورت عمل مسئولان به قول‌هایشان خواهم ساخت زیرا این فیلم تنها با یک میلیارد تومان ساخته خواهد شد.
 
وی ادامه داد: سی درصد از این فیلم در شهرک دفاع مقدس و بقیه آن در روستا فیلم برداری خواهد شد.
 
گفتنی است: فیلم سینمایی "بزرگ مرد کوچک" تنها با 450 میلیون تومان ساخته شد.
 
انتهای پیام/ص
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.