"هیو رابرتسون"امروز با سفر به سرزمین های اشغالی فلسطین با تعدادی از مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری دولتی عربستان سعودی؛ "هیو رابرتسون" که به تازگی به این سمت منصوب شده است امروز به سرزمین های اشغالی فلسطین وارد شد . وزارت امور خارجه انگلیس اعلام کرده است سفر این وزیر انگلیسی به سرزمین های فلسطینی فرصتی برای اطلاع از اوضاع سرزمین های فلسطین و مذاکرات اسراییل و فلسطینیان و نیز در راستای تحکیم ارتباطات بین مردم انگلیس و مردم فلسطین صورت گرفته است .

"رابرتسون" پس از ورود به رام الله با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان، رامی الحمد الله نخست وزیر ، ریاض المالکی وزیر امور خارجه و نیز صائب عریقات مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و تاکید کرد کشورش از مذاکرات صلح بین فلسطینیان و اسراییل حمایت می کند.

"هیو رابرتسون" از وخیم شدن اوضاع سرزمین های اشغالی فلسطین ابراز ناخرسندی کرد و بر اهمیت تاسیس نهادها و موسسات قدرتمند و فعال در کشور آینده فلسطین تاکید کرد.

وزیر مشاور در امور خاورمیانه انگلیس در جریان دیدار امروزش با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد لندن از راه حل تشکیل دو کشور در چارچوب مرزهای سال 1967 حمایت می کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار