معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 19، از آماده باش اکيپ هاي عمران شهري در اين منطقه خبر داد.

زنوزي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فصل پاييز و نزولات آسماني اجراي طرح هاي عمران شهري در معابر اصلي محلات 13 گانه منطقه 19 در دستور کار معاونت امور شهري و فضاي سبز شهرداري اين منطقه قرار دارد.
 
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح به منظور پيشگيري از آبگرفتگي هاي حاصل  از نزولات آسماني، سهولت تردد شهروندان و کاهش ترافيک در دست اجرا است.
 
زنوزي با اشاره به نحوه ي اجراي اين طرح گفت: در اين طرح کليه اکيپ هاي اجرايي امور شهري، فني و عمران، اداره امور شهري نواحي 6گانه منطقه 19 با نظارت، همکاري و مشارکت معاونت امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه و اداره امور شهري و اداره مسيلها و قنوات منطقه در آماده باش کامل اند.
 
وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: حفر 31 چاه جذبي، احداث کانال هاي عرضي و شهرهاي روباز، بازسازي و پوشش گذاري و نظارت بر مسيلها توسط اداره قنوات از اقدامات اجرايي اين طرح است.
 
زنوزي در پايان با اشاره به اقدامات ديگر معاونت امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 19 افزود: رفع آب ماندگي در خيابانهاي دانشگاه، وصال، کلهر، اسفند و طالقاني از اقدامات ديگر معاونت امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 19 است./ف
برچسب ها: اکیپ ، عمران ، شهری ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار